[עדכון] 10 המודים הטובים ביותר שיצאו עד כה ל-GTA V

GTA V PLAY AS KITTY CAT

באמצע החודש שעבר הגיע אלינו GTA V למחשב, וכבר אגרתי עשרה מודים שמהווים תוספות מגניבות, משעשעות, ו…טוב, הם לרוב לא יעילים.

בתור התחלה יש להדגיש כי רוקסטאר שינתה את חוקי ה-EULA (תנאי השימוש) שלה, זאת על פי פוסט ברדיט, ומעתה כל המודים אסורים לצמיתות, ברשת או בסינגל, וגזר דינו של המשתמש תהיה הרחקה, לכן הוחלט שלא לצרף קישורים להורדת המודים, לפחות עד הרגע שבו המצב ישתנה. לבינתיים נוכל ליהנות מהצד ולראות. רוקסטאר חזרה בה מהרחקת משתמשים (ראו למטה) הוספו קישורים להורדה על מספרי המודים, השימוש הוא באחריותכם בלבד.

מספר 10.

לפני פחות מחצי שנה יצא לי לראות על ה-PS4 במשחק הרשת את לוס סאנטוס צבועה לבן בקריסמאס, כנראה בשל דחיותיו של המשחק למחשב מישהו ממש חסר סבלנות ולא רוצה לחכות עד החורף, יצר שלג בעצמו:

להבהרה קטנה, המוד הזה אינו הכרחי אם שחקן רוצה לשחק בשלג בסינגל-פלייר, כל שעליו לעשות הוא להקליד את הציט: MAKEITRAIN.

מספר 9.

ל-GTA 5 אין את חבילת הצ'יטים שהגיעה עם אביו הקדמון של המשחק, GTA San Andreas, אבל צ'יט אחד שוחזר בעזרת מוד פשוט. המוד נותן להולכי הרגל נשקים, והמון עצבים, כאלה שהם מוציאים אחד על השני. זו כנראה הדרך הכי מהירה לגרום לכאוס בלוס סאנטוס.

מספר 8.

כשהרקדן רוקד טוב, אבל הרצפה היא עקומה: מוד משעשע שגורם לנפילת הדמות בכל זמן נתון, גם בסצנות, את התוצאה תראו כאן:

מספר 7.

אחרי יותר מאלפיים שנה הוא חוזר? ישו מופיע לכמה שניות בלוס סאנטוס, הדם עדיין עליו אבל גם הוא לא צדיק, בכל זאת לא חוקי לפוצץ רכבים משטרתיים:

View post on imgur.com

מספר 6.

לא מדובר בדיוק במוד, אלא באימולטור לקלט העכבר ומקלדת באמצעות מסך המגע של ה-iPhone. מה שעושים במכשיר הטלפון נשלח לרכיבי ארדוניו-ליאונרדו + את'רנט-שילד שמחוברים למחשב, ואלו מעבירים את האות למשחק. להלן הדגמה:

מספר 5.

רכבים אמפיביים? גם ב-GTA 5, למה לא. זה מוד מיוחד לדעתי, הוא לא מי-יודע-מה שימושי אבל ממש יפה.

מספר 4.

תמיד רציתי כלי רכב מנצנץ, אין בעיה ללכת רחוק מאוד עם הרצון, נכון? במוד הזה ניתן לירות אין-סוף זיקוקים מהרכב, יפהפה כמו לילה ליד המדורה (או פשוט מפריע לאנשים לישון).

מספר 3.

מוד אחר שקשור למכוניות, הוא כזה שנותן לשחקן את האופציה לירות כאלה, כלי נשק שאני מוצא מאוד, מאוד עוצמתי.

מספר 2.

מוד סופר מגניב מוסיף נשק כוח-כבידה לארסנל שלנו, עוד כלי שניתן על-ידו ליצור כאוס, כמו חלום שמתגשם:

מספר 1.

זהו כנראה המוד השימושי היחידי ברשימה, והוא עלול להיות לכם מוכר מ-GTA 4 מפני שהוא מגיע מאותם אנשים, הוא נותן אופציה לשנות את מזג האוויר, להעביר שיר ברדיו, להפעיל אפקטים מסוימים, להחליף שעות, לשחק בתור חתול ג'ינג'י שמנמן ועוד, כל זאת תראו בסרטון בן ה-14 דקות הבא:

https://www.youtube.com/watch?v=hoiR_Nv1zOw

אני מקווה שרוקסטאר לא יגבילו אותנו לטווח הארוך מבחינת מודים, יהיו עוד הרבה דברים יפים שהקהילה תיצור בחודשים הבאים.

[divider]

GTA GUN

עדכון

בפוסט חדש של שאלות&תשובות אמרה רוקסטאר שבעוד המדיניות שלהם לגבי מודים לא השתנתה, אלו שמשתמשים בהם על משחק הסינגל-פלייר לא יועברו לרשימת הצ'יטרים ולא יורחקו. בנוסף ציינה המפתחת שהעדכונים האחרונים למשחק המחשב, שידועים ככאלה שגרמו למודים להפסיק לפעול, לא נועדו כלל לפגוע במודים.

זה לא היה בכוונה, אף אחד לא הורחק בשל שימוש במוד למשחק הסינגל […] להגן על GTA Online מפני מודים שעלולים לתת לשחקנים יתרון לא הוגן, להפריע למשחקיות או כאלה שיגרמו לשחקנים אחרים הרגשה לא טובה, זה מה שנמצא בראש סדר העדיפויות שלנו.

בנוסף נאמר מהחברה כי הם מתכננים להביא את עורך הסרטונים לקונסולות הדור הנוכחי, ושהדבר לא יהיה אפשרי לגבי קונסולות הדור הקודם בשל הצריכה של כוח עיבוד נוסף שנדרש עבור העורך.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
11 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

קקי

0527097910

מורידים את המודים או שכותבים כי עםכותבים אז מה?

לא צריך להחליף כרטיס מסך , gtx 700 זה מעל מה שה Recommended של המשחק צריך וזה טוב מאוד , ה Recommended שהמשחק צריך זה gtx 660

איך מבטלים את המודים במולטיפלייר?

arduino is a control processing card… not a group…

יש מלא האקרים במולטי וצריך מוד שיעיף אותם לתמיד 🙂

מאז שהוא שוחרר למחשב זה מה שעושים לו …

לצערי אני תקוע עם GTX 700 כרטיס מסך והמשחק מגמגם לפעמים ממש קופא לאיזה 3-5 שניות. ובזמן נסיעה מהירה בעיר הטקסטורה נעלמת בחלקה. השאלה אם לחכות עוד לתיקון או שכדאי להחליף כרטיס מסך ולאיזה ?

תוריד קצת את הגרפיקה אחי…

אם אתה רוצה להגדיר את המשחק בצורה הטובה ביותר בשביל המחשב שלך תתקין את התוכנה geforce experience התוכנה הזאת יודעת להתאים את ההגדרות הגרפיות של המשחק בצורה האופטימליות ביותר למחשב שלך.

בהצלחה.