הצפי של EA: המשחק Titanfall 2 ישוחרר עד 2017

טריילר השקה-titanfall-ride

כחלק מפרסום הדו"חות השנתיים של Electronic Arts, סמנכ"ל הכספים של החברה הודיע כי המשחק Titanfall 2 לא הולך להשתחרר בזמן הקרוב.

בתשובה לשאלה של אנליסט, אמר בלייק יורגנסן כי אנחנו לא הולכים לראות את Titanfall 2 לפחות עד שנת הכספים הבאה של אלקטרוניק ארטס,  2017. אם מנתחים את דבריו של יורגסון, Titanfall 2 עשוי להשתחרר במהלך התקופה שבין ה-1 באפריל 2016 ו-31 במרץ 2017. הבשורה הזאת דווקא משמחת רבים מאחר והמשחק הראשון בסדרה זכה אומנם בתחילה להייפ גדול סביבו, אך מהר מאוד התברר כי זה לא מה שהשחקנים חיכו לו והמשחק "זכה" לאחר יציאתו לביקורות מעורבות. לאחרונה שוחררו בחינם כל חבילות ה DLC למשחק.

titanfall-מצב משחק DLC

השמועות בנוגע לכותר השני נופצו עם הודעתו של מייסד Respawn – החברה האחראית על פיתוח המשחק, שאישר כי Titanfall 2 כבר נמצא בתהליך פיתוח מאז יציאתו של המשחק הראשון בסדרה בתחילת 2014. בנוסף לכך אישר כי המשחק יגיע למחשב האישי ולקונסולות ה-Xbox, אך מנגד גם רמז כי המשך תהליך פיתוח המשחק צפוי לגלות לנו אם המשחק יגיע גם לפלטפורמות נוספות, בשורה שעשויה לשמח את בעלי הקונסולות של Sony.

לאחר האכזבה המסויימת מהמשחק הראשון בסדרה, ובעיקר מנטישת הקהילה, EA מבטיחה כי נלמד הלקח והפעם המשחק מפותח מאפס ועשוי לזכות לאהדה מתמשכת ולא רק בטרם יציאתו.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות