אפליקציית הקומנדר של Battlefield 4 נסגרת

Battlefield-4-Mobile-Commander-760x428

DICE, החברה האחראית בין היתר על פיתוחו של באטלפילד 4 ועל פיתוח אפליקציית הקומנדר, הסירה מלפני מספר ימים את האפליקציה מחנויות האפליקציות, ה-App Store וה-Google Play וכעת היא כבר לא זמינה להורדה.

אפליקציית הקומנדר נתנה לנו אפשרות לקחת חלק במצב המרובה משתתפים של באטלפילד 4 בכל מקום ובכל זמן בכך שהיה ניתן מהטאבלטים השונים להתחבר לשרתי המשחק כקומנדרים (מפקדים). תפקיד הקומנדר הוא לסייע לקבוצה ככל שניתן. בין אם בהפעלת טילים ארוכי טווח מרחוק ובין אם הצנחה מהאוויר של תחמושת וכלי רכב עבור הקבוצה שלך. כל הדברים הללו היו אפשריים עד לפני מספר ימים מהטאבלטים של כל אחד ואחת מכם. אך כאמור, מלפני מספר ימים דייס (בעלת האפליקציה והמפתחת שלה) הודיעה כי השימוש באפליקציה היה נמוך בכדי להמשיך ולספק תמיכה עבורה, ולכן היא נסגרה.

battlefield4-commandermode

לכל מי שכבר יש ברשותו את האפליקציה, ניתן יהיה להשתמש בה עד ה-11 באוגוסט הקרוב. לאחר התאריך המיועד, האפליקציה תיסגר סופית. אפליקציית הקומנדר הושקה בנובמבר 2013, זמן קצר לאחר השקת המשחק באטלפילד 4, עבורו מיועדת האפליקציה. האפליקציה נתמכה במשך 18 החודשים האחרונים והייתה פופולרית בתחילתה. היה ברור שדייס מנסה לעשות הפעם משהו שונה, סוג של טוויסט בעלילה אם תרצו. האפליקציה הושקה ביחד עם באטלפילד 4 ויחד עם המשחק הייתה נראית אפליקציה מפתיעה ומבטיחה שעתידה רק להתפתח. בסופו של יום, היא לא הניבה הצלחה מספקת.

DICE אומנם סוגרת את האפליקציה אך היא ממשיכה לטעון מנגד כי תמשיך לנסות להפתיע.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

וואו, היה נחמד אם הם היו מפרסמים את האפליקציה איפשהו, לא שמעתי עליה בחיים והייתי שמח לשחק בה..

הודיעו עליה בזמנו, אבל אתה צודק- לא עשו מאמצים לשווק אותה

אולי יעניין אתכם
Close