Call of Duty: Black Ops 3 יגיע גם ל-Wi U?

ieMaGj2QApCGn

בחשבון הטוויטר הרשמי של מפיצת המשחק, Activision, החברה רמזה על שחרורו של המשחק Call of Duty: Black Ops 3 ל-Wii U בעוד המשחק הוכרז רק בחודש שעבר ללא אזכור לגבי הקונסולה, בתשובה לשאלה של מעריץ על למה Nintendo ID's יכולים לקבל אישור הרשמה באתר הרשמי של המשחק.

הרמיזה של אקטיביזן גורמת לנו לחזור קצת אחורה בזמן ולהיזכר שגם המשחק הקודם בסדרת Call of Duty: Black Ops, הגיע ל-Wii U במהלך שנת 2012. אומנם באופן רשמי החברה הכריזה כי Call of Duty: Black Ops 3 יגיע ב-6 בנובמבר הקרוב ויגיע לקונסולות PlayStation 4 ,Xbox One ולמחשב האישי ללא אזכור לגבי יציאת המשחק ל-Wii U, אך סביר להניח לאחר הרמיזה ומניסיון העבר שהוא יגיע גם לקונסולה של נינטנדו.

FgUvPFp

Call of Duty: Black Ops III הוכרז על ידי Activision בחודש שעבר. המשחק מפותח על ידי אולפני Treyarch, האולפן שיצר את הזיכיון ואת מצב הזומבים הפופולרי שלו. כרגע ידוע כי המשחק יכלול דמות נשית ראשית והקמפיין תומך במצב קואופ עד ארבעה שחקנים. המשחק מקבל בנוסף שרתים ייעודים מדורגים עבור מצב מרובה המשתתפים ועל פי Activision מצב המולטיפלייר הולך להיות מסיבי הרבה יותר מהמשחק הקודם בסדרה. בינתיים, חובבי סדרת המשחקים המצליחה Black Ops ברובם לא מחבבים את הרעיון שהמשחק השלישי בסדרה הופך לעתידני, אך כולנו יודעים שלא שופטים משחק טרם יצא ונמתין לו בקוצר רוח.

i0E1CL7Sc0cPk

המשחק יגיע ב-6 בנובמבר הקרוב ויגיע לקונסולות PlayStation 4 ,Xbox One ולמחשב האישי. לאחר הרמיזה של אקטיביזן שפורסמה בטוויטר הרשמי שלה, סביר להניח כי גם יגיע ל-Wii U.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

מקווה שהמשחק לא יהיה עתידני באמת

"אך כולנו יודעים שלא שופטים משחק טרם יצא" חחחח כמעט כל גיימר שופט את המשחק לפני ההשקה, ובדרך כלל התגובות צודקות