טריילר חדש ל-Project CARS; טעימה ממצב מרובה המשתתפים

15648752008_1c4028baba_o

אם הרגשתם כי לאחרונה פורסמו לא מעט טריילרים למשחק המצופה Project CARS, לא טעיתם. תאריך שחרורו של המשחק מתקרב ומפתחת המשחק שחררה טריילר אחרון.

הטריילר החדש ל Project CARS מתמקד בעיקר בהצגת קטעים ואפשרויות ממצב המולטיפלייר של המשחק. מציג עשרות מסלולים ומבחר לא קטן של תנאי מזג אוויר. אך בנינו, מדובר רק בתירוץ להציג את המנוע הגרפי המתקדם של המשחק, אפקטים מתקדמים של תנאי מזג אוויר, מכוניות נוצצות, מסלולים ריאליסטים והכל כמובן ב-60FPS.

לאחר מספר דחיות שקיבל המשחק Project CARS, המשחק המצופה ישוחרר ב-8 במאי הקרוב ל-PlayStation 4 ,Xbox One ,Wii U ,Steam OS ולמחשב האישי. מפתחת המשחק מבטיחה שלא תתאכזבו וכי הדחיות לא היו לשווא. בנוסף לכך, המשחק פותח לנו דלת חדשה לעתיד ובמידה ויש לכם מפרט מחשב המיועד לגיימינג כבד ומסך תומך, תוכלו להריץ את המשחק גם באיכות 12K – פי 12 יותר פיקסלים מהרגיל. איכות אופטימלית שאין עליה עוררין המציגה את מנוע המשחק במלוא תפארתו.

השמועות אומרות כי מפתחת המשחק, Slightly Mad Studios, כבר החלה לתכנן את המשחק הבא שלה – Project CARS 2. על פי מספר מפתחים מהחברה, יש להם עוד הרבה לסחוט מהמנוע המתקדם והחדשני שלהם.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות