[עדכון חדש] שחקני פלייסטיישן 4: הטיזר של Silent Hills יוסר השבוע

Silent Hills - Gamepro

הטיזר של Silent Hills יוסר כבר ביום רביעי הזה מחנות הפלייסטיישן. עדכון חדש הגיע, המשחק המלא Silent Hills בוטל באופן רשמי!

Silent Hills, משחק האימה הבא בסדרת Silent Hill, הפתיע אותנו בקיץ של שנת 2014 עם טיזר מפחיד במיוחד, שככל הנראה היה רק בשביל לתת טעימה קטנה בכדי להזכיר לנו את סדרת 'סיילנט היל'.  בדף הרשמי של המשחק, הצהירה החברה בכמה מילים ואמרה:

תקופת הטיזר של Silent Hill בחנות הפלייסטיישן; תפוג ביום רביעי, ה- 29 לאפריל.

יש הרבה ספקולציות לגבי עתידו של Silent Hill. אפשר להבין מהשקט ששורר סביב המשחק מאז יציאתו של הטיזר, בהתחשב בזה שקוג'ימה צפוי לעזוב את החברה Konami בסוף השנה הזאת, סביב הוידאו ששוחרר ובו הוא מודיע לכולם שהוא פורש. קוג'ימה אמור להמשיך לעבוד על Silent Hills לצד במאי המשחק, ג'יירמו דל טורו, והשחקן הראשי מהסדרה 'המתים המהלכים', נורמן רידוס, כדמות הראשית במשחק.  הטיזר של Silent Hills שוחרר ב- 14 לאוגוסט 2014, כבלעדי חינמי לפלטפורמת ה- PS4. ואילו המשחק המלא צפוי לצאת בשנת 2016, לקונסולות הדור הנוכחי ולמחשב האישי.

יש לציין שהטיזר אינו מצביע על עתידו של המשחק עצמו. זה אומר שהמשחק לא יהיה בגוף ראשון, אלא בגוף שלישי כמו שאר סדרת סיילנט היל. אזהרה: הטריילר אינו מומלץ לבעלי לב חלש:

[העדכון החדש] אכזבה מגיעה לאוזני המעריצים של סדרת Silent Hills, משחק ההמשך של הסדרה, בוטל!  נורמן רידוס הראשון שאישר זאת בטוויטר:

מצטערים על הביטול. זה היה נראה ממש מצופה לכולם. אני מקווה שהוא יחזור לפיתוח.

גם הבמאי של המשחק אלבוי ג'יירמו דל טורו, הצטער על ביטול הפרויקט של המשחק בסרטון שהועלה אל היוטיוב. בין הדברים שהוא אמר זה:

הפרויקט לא הולך לקרות. וזה מצער את הלב השמנוני שלי. 

וגם Konami, החברה המפיצה של המשחק, אישרה זאת רשמית:

פיתוח המשחק Silent Hills, אותו משחק שמביים אלבוי ג'יירמו, ונורמן רידוס שמשחק כדמות הראשית, לא ימשיך. אבל דיונים על משחק חדש בסדרת Silent Hill כרגע מתנהלים. בבקשה, תמשיכו להתעדכן בשביל הכרזות שבעתיד.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לאאאאאאאא למה למה?!?!?!
כל כך חיכיתי למשחק הזה……!