טריילר החשיפה של Call of Duty: Black Ops 3 כבר כאן

https://www.youtube.com/watch?v=58Pspqx0XGs

טריארק משחררת כמו שהבטיחה את טריילר החשיפה של קול אוף דיוטי הבא. בלאק אופס 3 לוקח את הסדרה עוד צעד קדימה, וזה בא על חשבון דור הקונסולות הקודם, שלא יזכה להשיקו.

יש לחברת Treyarch העדפה מוסיקלית ברורה לרולינג סטונס. שיר של הסטונס כיכב בטריילר ההשקה של בלאק אופס הראשון ועכשיו שיר של הלהקה מככב גם בטריילר החשיפה של בלאק אופס 3 (השיר Paint It Black). בחירת השיר נובעת מהשיווק שהחברה רוצה לאפיין בכותר הבא בסדרה, אפל יותר, קודר יותר, לוחמה עתידנית בה חיילים הופכים לנשקים.

אחרי חשיפת הטריילר הרשמי שנמצא כאן למעלה, מגיעים פרטים רבים על המולטי שאותם ננתח בהמשך, אך פרט מאוד חשוב כרגע הוא הפלטפורמות, והחדשות הרעות הן שהקונסולות הקודמות לא יהנו מכותר קול אוף דיוטי הבא שיהיה הראשון שישוחרר רק לקונסולות הנוכחיות, וכמובן למחשב.

תהנו בינתים מהתמונות:

Black Ops 3 Leak image

את כל התמונות הללו תוכלו לראות ברזולוציה 4K, בלינק הזה. תהנו!

[divider]

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

דווקא סיקרן אותי… הטרייילר עצמו לא טוב במיוחד לדעתי- יותר מדי באלגן על המסך, אבל מוטיב העלילה והמשחק נראים מעניינים.
טרייארק, כך נראה, באמת משתדלים לחדש את המשחק הענתיקה הזה. אם, לשם שינוי, הם יביאו את העלילה לכדי מיצוי ויציגו משחקיות מתוחכמת יותר- אשקול ברצינות לקנות אותו (דבר שלא עשיתי כבר מלא משחקי COD).

איזה בלאגן וכמה רעש
טריילר מעאפן

ואווווו כמה חרא במקום אחד, אני חושב שהשנה הם שברו את השיא במשחק הכי גרוע של CALL OF DUTY, אני מעריץ הסדרה אבל
הפעם בטוח אוותר כי השנה זה לא קול אוף דיוטי אלה ממש SHIT OF DUTY.

אוי נראה חרא אחד גדול אני מאוד מאוכזב מי Treyarch חשבתי יחזרו למלחמת עולם 2 רובוטים הרסו את הסדרה זהו אני מוותר השנה על COD

Thanks Activision