דיווח: גרסה מלוטשת של סדרת Gears Of War בדרך ל-Xbox One

 

GOW-XBOX-ONE

דיווחים ממקורות עלומי שם הגיעו לאתר Polygon על גרסה מחודשת ל-Gears Of War שתהיה משופרת ויזואלית: טקסטורות, אנימציות וסרטונים מחודשים שנעשו על ידי אולפן Plastic Wax.

מתחילת השנה רצות שמועות ברשת על גרסה מחודשת לבלעדי השני הכי בולט לפלטפורמת האקסבוקס של מיקרוסופט, במרץ אמר רוד פירגוסון, מנכ"ל אולפן Black Tusk (שידוע לנו שהוא עובד על משהו קשור לסדרה) ומפיק הסדרה בימי הפיתוח שלה ב-Epic Games, דחה את השמועות האלו. הדיווחים החדשים מספרים שאולפן Splash Damage, מפתחי Dirty Bomb ו-Brink אחראים על הפיתוח של החידוש, באתר של האולפן התפרסמה מודעת דרושים שמציינת כי האולפן מחפש אנשים לכותר "AAA ידוע מאוד ומאוד פופולארי שעובד על טכנולוגית הדור הבא". מיקרוסופט רכשה שנה שעברה את המותג מהידיים של Epic ומאז מחפשת כיוונים חדשים לאתחל אותו מחדש.

פיל ספנסר, ראש חטיבת Xbox במיקרוסופט אמר:

הדבר שהיה נהדר במשחקי Gears Of War בשבילי היה העלילות האפיות שחוותי הסיפור והרקע היה הרבה יותר ממה שאני אקרא לו מלא נשמה ואפילו טיפה אפל. אני חושב שככל שהזמן עבר המשחק נהיה כמעט פארודיה על עצמו; לא בגלל סיבות נוראיות כלשהן, קשה להמשיך לנהל את הסדרה.

סדרת Gears Of War תחגוג עשור שנה הבאה, המשחק הראשון יצא ל-Xbox 360, שתהפוך בעצמה לבת עשור השנה, בנובמבר 2006, וקיבל פורט למחשב שנה לאחר מכן.מיקרוסופט, אולפני Black Tusk או אולפני Splash Damage לא הגיבו בזמן זה. על כל פנים אנחנו נצפה להכרזה במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט ב-E3 ולא מוקדם יותר

אז אתם מתכוונים לשחק מחדש בגירס על ה-Xbox One? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x