Windows 10 תגיע בסוף חודש יולי?

Windows-10-release date

חברת מיקרוסופט הכריזה לאחרונה כי מערכת ההפעלה החדשה שלה – Windows 10, תושק רשמית במהלך הקיץ הקרוב. אבל כעת, חלון השחרור של מערכת ההפעלה החדשה הפך ספציפי יותר לאחר שנשיא חברת AMD ומנכ"לית החברה ליזה סו, השיבו לשאלה של אנליסט במהלך שיחה על רווחי החברה על חלון השחרור של Windows 10.

כחלק מתשובה לשאלה רחבה שנשאלה מנכ"לית החברה AMD, ליזה סו. השיבה סו כי מערכת ההפעלה החדשה של מיקרוסופט, חלונות 10, עתידה להגיע בסוף חודש יולי. אין לדעת האם האמירה של סו נאמרה בכוונה או שמא מדובר בטעות.

אנחנו בחברה לוקחים בחשבון את יציאת מערכת ההפעלה החדשה. כלומר, Windows 10, יחד עם השקתה בסוף חודש יולי, תשפיע על רווחי המכירות של AMD בתחומה.

לאחר השיחה עיתונאים פנו למיקרוסופט על מנת לקבל את תגובתם בנושא ומיקרוסופט מצידה מכחישה: "Windows 10 תגיע בקיץ הקרוב, אין לנו דבר נוסף לחלוק". מערכת ההפעלה החדשה – Windows 10, תכלול אפליקציה מיוחדת למשתמשי Xbox, תמיכה טובה יותר במשחקים בעזרת Directx 12 ותכנות נוספות, אפשרות הזרמת משחקים למחשב מקונסולת ה-Xbox One, תמיכה רחבה יותר בפלטפורמות עבור מסכי מגע ומחשבים אישיים, דפדפן חדש ששמו עדין לא ידוע ועוד עשרות פונקציות ואפליקציות חדשות אשר עתידות להגיע אלינו יחד עם מערכת ההפעלה החדשה בסוף חודש יולי הקרוב.

SONY DSC

אם נעיף מבט אחורה, מערכת ההפעלה האחרונה של מיקרוסופט – Windows 8 ששוחררה במהלך אוקטובר 2012, הייתה שנויה במחלוקת מאחר והייתה ממוקדת למסכי מגע ושונה באופן ניכר ממערכת ההפעלה שקדמה לה – Windows 7 אשר הייתה הצלחה לא קטנה עבור מייקרוסופט. החברה ניסתה לקחת ברצינות את הביקורת והוציאה עדכונים משמעותיים לחלונות 8 – כולל העדכון 8.1 הידוע, אשר ניסה להחזיר את כפתור ההתחל הישן והטוב. יציאת העדכונים הללו לא שיפרו בצורה משמעותית את הביקורת כלפי מערכת ההפעלה חלונות 8 שנחשבת גם היום לכישלון של מיקרוסופט.

Windows_10_Product_Family

החברה אינה מתחילה את הכל מחדש עם חלונות 10, אך נראה כי הפעם היא למדה את הטעות ונוקטת בגישה מסורתית יותר עם מערכת ההפעלה החדשה.

אנחנו מאמינים כי יחד עם המשוב שהמשתמשים יספקו לנו, אנחנו נוכל לבנות מוצר שכל הלקוחות שלנו יאהבו.

אמר בשנה שעברה טרי מאירסון, חבר בהנהלת מיקרוסופט. Windows 10 תגיע בחינם למשתמשים המקוריים בעלי מערכות ההפעלה Windows 7 ו-8 ויהיה ניתן לעדכן אליה בחינם במהלך השנה הראשונה. במידה ולא תעדכנו למערכת ההפעלה החדשה במהלך השנה הראשונה מאז יציאתה, מערכת ההפעלה תעלה כסף ולפי לא מעט אנליסטים – גם לא מעט.

אנחנו הצרכנים, רוצים להאמין למיקרוסופט, אך לאחר ההשקה הצולעת עם שחרור Windows 8, היא תצטרך להדהים הפעם, ולטובה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

למה המערכת לא נקראת חלונות 9?
חח הם לא למדו שרק המערכות האי-זוגיות שלהם מצליחות?

לא .. פשוט הופעת הספרה 9 בשם תגרום לבעיות תאימות עם תוכנות . יהיה בלבול בין 95/98

אולי יעניין אתכם
Close