פיל ספנסר: "גל חדשות יכה בקיץ"

פיל ספנסר, המנהל הראשי של קונסולת Xbox One, עונה מדי יום לשאלות ההגיימרים בחשבון הטוויטר שלו; גם היום הוא דאג לספק לנו מידע חדש.

כפי שנוהג לעשות בתדירות גבוהה מאוד – גם היום סיפק לנו פיל ספנסר, המנהל הראשי של קונסולת Xbox One, קונסולת הדגל של Microsoft בדור הנוכחי, מידע חדש על עתידה.

לפי ספנסר, מדובר בתקופה שקטה לקונסולה, אך עם בוא הקיץ בחודשים הקרבים גל חדשות והפתעות יכה בנו. ככל הנראה הפתעות רבות צפויות לנו בתערוכות הקיץ הגדולות של התעשייה־E3 וב־Gamescom.

ספק למשתתפי הכנסים בלבד ספק לכל הצרכנים בבית, אישר המנהל הראשי כי הסטודיו פועל בכובד ראש להכנת גרסות דמו לשלל משחקים חדשים שעומדים לנחול הצלחה בעולם ה־Xbox בעיקר ובעולם המשחקים בפרט. האם כותר המשך לסדרת Gears of War יפתיע אותנו בגרסת דמו? הכול פתוח.

spencer_win10_xbox_one

רגע של היסטוריית Xbox מחזיר אותנו למשחק Brute Force, שראה אור בשנת 2003. בזמנו מדובר היה במשחק יריות מצופה ונחשק. הוא אפשר לשחקנים להיכנס לתוך עולם משימות בו יוכלו להתייצב, אפילו אחד עם השני, להשגת תכלית מסוימת תחת שמירה על הסוגה הבולטת – סוגת הפעולה והיריות. למרבה הפלא הוא עקף במכירותיו וברמת הצלחתו בשוק את המשחק הראשון בסדרת Halo. בדיעבד, יצירה מחודשת למשחק בקונסולת Xbox One נשמעת נחמדה עד מאוד, אך היום הספיק ספנסר לשלול זאת עקב שאלת מעריץ מצפה.

לאחרית דבר נתקלנו במעשיית יחס גורר יחס, כאשר משתמש שיבח את ספנסר, שדואג להקשיב להצעות הצרכנים וליישמן במשחקי ופרויקטי הסטודיו. המנהל דאג להחזיר שבח ואמר שרעיונות המשתמשים הם חכמים ושימושיים, מה גם שבסופו של יום הם דואגים לטובת אותם משתמשים.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כתבה מעולה! כל הכבוד נתנאל. 😉

שיביאו את היילו למחשב אחר כך נדבר