טריילר ראשון ל-Deus Ex: Mankind Divided

Mankind Divided

כצפוי, בסופו של קמפיין ויראלי של 3 ימים דרך Twitch, פורסם הטריילר הראשון ל-Deus Ex: Mankind Divided.

הטריילר מציג את העולם לאחר הסוף של HR, ונראה שהגזע האנושי נמצא במלחמה עם עצמו, אנשים רגילים נגד אנשים בעלי שדרוגים מכניים, ואדם ג'נסן מרגיש אחראי להכל.

 

בנוסף, נחשפו פרטים חדשים מתוך כתבת השער של Game Informer שחשף את המשחק אתמול, לג'נסן יש כפול השדרוגים הקיברנטיים מהמשחק הקודם, את חלקם ניתן לראות בטריילר כמו מכת ההדף, חיצי החשמל שמחשמלים אויבים, הסכין שניתן לשגר על אנשים ולשפד אותם לקיר וכו'

הסביבות במשחק יהיו יותר מגוונות, האויבים גם הם, למעשה יש דגש מיוחד על אויבות. מבחינת סיפור, כבר סיפרנו לכם שג'נסן עכשיו חלק מארגון מיוחד של האינטרפול, הוא נקרא Task Force 29, אך למעשה ג'נסן אינו נאמן באופן מלא לארגון זה, ולמעשה תהיה לכם הבחירה לפעול בתור סוכן כפול ולעבוד עבור ארגון הטרור המייצג את בני האדם המשודרגים ולהעביר להם מודיעין על פעולות האינטרפול.

תמונת המצב של העולם עגומה, הפחד מטכנולוגיה על אנושית דחקה את האנשים המחזיקים בה למחנות פליטים ושכונות עוני, הצוות ב-Game Informer ראה קטע משחקיות המתרחש באחד הגטאות שהוקמו עבור אנשים בעלי שדרוגים שנמצא בפראג', ונמצאים תחת משטר אכזרי שמתעלל בהם.

המשחק מאפשר לשחק בו בכל צורה שתרצו, בין אם זה להתגנב בכל שלב או להשתמש בכל האמצעים העומדים לרשותכם.

אין עוד תאריך ל-Deus Ex: Mankind Divided, אך האופציה להזמין מראש כבר זמינה ולכן סביר להניח שהמשחק יצא כבר בתחילת 2016, אבל אנחנו נמתין לעוד פרטים שכנראה יחשפו ב-E3 הקרובה בעוד כחודשיים. המשחק יצא ל-PS4, Xbox One ומחשב.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

"מעולם לא ייחלתי את זה", או שכן… זה בדיוק מה שייחלתי לו!