Deus Ex: Mankind Divided הוכרז!

deus_ex_mankind_divided.0.0

Deus Ex הוא אחד משילובי ה-RPG/FPS המעורכים ביותר של כל הזמנים, ב-2011 אולפן Eidos במונטריאל הקים לתחייה את המותג המיתולוגי עם Human Revolution, שנתן למשחק הקלאסי מראה מעודכן אך עדיין שמר על משחקיות החופשית שסימלה אותו. עכשיו הזמן לכותר חדש!

Deus Ex: Mankind Divided מתרחש ב-2029, שנתיים לאחר HR, אדם ג'נסן עזב את תפקידו בתור ראש האבטחה בחברת סאריף, והצטרף לארגון שהוקם על ידי האינטרפול במטרה לחסל טרוריסטים שעברו השתלות קיברנטיות שמטילים אימה על עולם שמפחד ואף שונא טכנולוגיה על אנושית.

תמונות ופרטים על Mankind Divided דלפו כמה שעות לפני שמגזין Game Informer עלה עם גליון חודש מאי באתר שלו, שאישר את קיומו של המשחק ואף חשף פרטים חדשים, הגליון צפוי לצאת השבוע כך שאנחנו נקבל מבול של פרטים חדשים.

בנוסף בסרטון המתאר את הביקור של Game Informer באולפן, יש קטעים קצרים מתוך מה שנראה הטריילר הראשון למשחק, שכנראה צפוי להיחשף בסוף קמפיין ויראלי ש-Square Enix מנהלת כרגע בערוץ ה-Twitch של החברה.

למטה: שער גליון מאי של המגזין, התמונות שדלפו והסרטון המדובר:

cover-reveal-spread

יש לציין כי בדיוק לפני שנה רשמה המפיצה, חברת Square Enix, סימן מסחרי על שם Mankind Divided שמיוחס לזיכיון Deus Ex ,ומעריצים רבים של הסדרה נטו להאמין שזהו שמו של הכותר הבא בסדרה. אכן.

המשחק צפוי להגיע ל-PS4, Xbox One ולמחשב האישי, מחכים? שתפו אותנו בתגובות! 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

התמונות נראות פצצה!

ישששששש!!! הולך להיות משחק אדיר!