תכנים בדף

Tripwire: "זהו עידן הזהב השני למשחקי המחשב"

tripwire interactive

בראיון ל-PC Gamer דיברה Tripwire על מה שעובר על עולם ה-"פיסי גיימינג". סרטון גיימפליי חדש מ-Killing Floor 2 נחשף

Tripwire Interactive, האחראית על Red Orchestra ו-Killing Floor, נשאלה בראיון על איך שסטים שינתה את העשור האחרון, כאחת מאולפני הצד השלישי שמפיצה את משחקיה בחנות הדיגיטלית "Steam" כאשר שחררה את Red Orchestra: Ostfront 41-45 בשנת 2006, למעשה Tripwire היא מבעלות מערכות היחסים הארוכות ביותר עם הפצה דיגיטלית בפלטפורמת המחשב.

אני מרגיש קצת רע בשביל מפתחים עצמאיים חדשים יותר שיוצאים החוצה מפני שלא קל להם להשיג את תשומת לבם של אנשים כפי שהיה קל לנו,

אמר נשיא Tripwire, ג'ון גיבסון.

זה דבר שעדיין אפשרי, רק קצת יותר קשה.

RED ORCHESTRA

למרות שהשוק יותר צפוף, גיבסון רואה בצמיחה של סטים כאפשרות להגיע אל יותר אנשים, ולא כתחרות.

כאשר שחררנו את Red Orchestra הראשון, אני חושב שכמות האנשים ששיחקו במקביל היו משהו בסביבות ה-1.2 מיליון. והיו בערך 15 מיליון רשומים לסטים. נכון לעכשיו הם עברו את ה-9 מיליון אנשים שמשחקים במקביל וישנם 80 מיליון רשומים. אז אני מסתכל על כך ולא דואג לגבי להגיע לאנשים, אלא כ"וואו, הקהל גדל"

ב-2005 כשהתחלנו לדבר עם וואלב, כולם יצאו בתופים ובמחולות "הפיסי גיימינג מת, הפיסי גיימינג מת", ועכשיו זה וואו, 80 מיליון אנשים על סטים, זו פלטפורמה בגודל הזה… אני רואה בזה הזדמנות ענקית. אני חושב שזה נהדר. יש לכם טכנולוגיות שקמות כמו המציאות המדומה שאולי תהיה הדבר הבא, אולי לא, מה שכן הדבר נראה מאוד מרגש. יכול להיות שמציאות מדומה יהיה משהו שידחוף את הפיסי גיימינג לשלב הבא,

second-golden-age-for-PC-gaming

גיבסון הוסיף ואמר:

אני חושב שזהו עידן הזהב השני לפיסי גיימינג כרגע.

הריאיון המלא:

  • גבריאל

    עידן הזהב הזה היה צפוי ברגע שחומרת הקונסולות של הדור הנוכחי הוכרזה.