כמה מכר Tomb Raider עד היום?

Tomb Raider - Gamepro

ציון דרך: למעלה מ 8.5 מיליון עותקים של Tomb Raider נמכרו עד כה.

Tomb Raider Reboot, המשחק ששוחרר ב-5 למרץ 2013, שפותח ע"י Crystal Dynamics, והופץ ע"י Square Enix מביא לנו הפתעה חדשה. הלילה, החברה המפתחת והמפיצה של המשחק, חשפו את כמות המכירות שהמשחק מכר ותאמינו או לא, הוא הגיע ל-8.5 מיליון עותקים.

בינואר, שוחררה גרסה מיוחדת לקונסולות האקס בוקס וואן, ולפלייסטיישן 4 שגם עזרה במכירות של המשחק, אך לא ידוע הכמות המדויקת, כך לפחות על-פי נציג מ – Square Enix בציטוט בגיימספוט:

(Tomb Raider (2013 הרחיב את הקהילה של הסדרה בזכות הצלחתו המסחררת, ואף גם דחף את הסדרה לרמה חדשה. ההצלחה של המשחק משקפת את התלהבותם של המעריצים.

Worldwide Tomb Raider Reboot Sales Surpass 8.5 Million

אם נלך קצת אחורה, לחודש הראשון של המשחק, בתוך 19 ימים המשחק מכר למעלה מ 3.6 מיליון עותקים. זו היתה הפתעה מתוקה למפתחים, והמשחק היה מועמד לכמה וכמה פרסים, ביניהם משחק השנה.בחודש פברואר דווח כי המשחק מכר למעל 7 מיליון עותקים.

הכותר הבא בסדרה, נקרא Rise of the Tomb Raider, והוא צפוי להשתחרר השנה בסתיו, ל-Xbox One, ו-Xbox 360. כרגע, המשחק הוא בלעדי זמני לקונסולות של מיקרוסופט, ואולי ב-2016 נוכל לשחק במשחק במחשב האישי. על גרסאות הפלייסטיישן, עד לא ידוע שום דבר.

https://www.youtube.com/watch?v=cM03TEakgcg

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות