לא הצליח: ב-Battlefield 4 יש יותר שחקנים מאשר ב-Hardline

Battlefield Hardline robbers - Failed! Gamepro

בניגוד למשחקי הבאטלפילד האחרים, החדש כנראה לא עונה על המצופה ממנו. פאץ' חדש מגיע במאי לבאטלפילד 4, מה יהיה בו?

אז למרות שבבטא המשחק משך למעלה מ-7 מיליון שחקנים, כנראה ש – Battlefiel Hardline שעומד כיום כמשחק החדש בסדרת באטלפילד, לא הצליח למשוך את המעריצים של הסדרה. כזכור בשאר משחקי הבאטלפילד הקודמים, החדש תמיד משך את המעריצים, ולאט לאטהישן ננטש כמעט לגמרי.עם Hardline, עד כה זה לא קרה. המעריצים של הסדרה, חזרו לבאטלפילד 4 (או העדיפו להישאר בו) וככל הנראה המעריצים לא כל כך מחבבים את הסגנון החדש של ה – 'שוטרים נגד גנבים' והנטישה של שדות הקרב המסורתיים.

סטטיסטיקה חדשה נחשפה בבלוג של באטלפילד 4, שמציגה לנו בגרף את הפעילות של השחקנים בשבוע האחרון. אפשר לראות שבאטלפילד 4 במקום הראשון, באטלפילד הארדליין במקום השני, ואילו באטלפילד 3 במקום האחרון.

יש כמה סיבות למה באטלפילד 4 יותר פופולרי מהארדליין כיום. אחד, זה שהמשחק שידר סוג של אכזבה. בכל זאת, הביקורות של המשחק היו מאכזבות והציונים היו נמוכים מהמצופה וקיבל דירוג נמוך – אף על פי שההשקה של המשחק עברה חלק בניגוד לזאת של באטלפילד 4. השנייה, היא עקב זה ש-DICE ו-DICE LA שחררו ל באטלפילד 4 עדכונים והרחבות שנתנו לשחקנים הטבות נהדרות ועוד שעות של הנאה שפשוט גרמו לשחקנים לחזור אליו. השלישית, זה שכנראה המעריצים לא כל כך התלהבו מהרעיון של 'השוטרים נגד גנבים'.

Battlefield 4 or Battelfiel Hardline - Gamepro

ואם כבר מדברים על באטלפילד 4, DICE הודיעה שתי בשורות. הבשורה הראשונה, היא שבפאץ' לא ייכללו המפות של הלילה – אותן מפות שהמון שחקנים חיכו להם,  דוד סירלנד, נציג מ – DICE, אמר שהם זקוקים ליותר זמן לעבוד על הפאץ', ואילו את המפות אנחנו נראה, אבל לא בפאץ' הבא. כרגע אין תאריך מדויק; אולי בקיץ. הבשורה השנייה, היא שבפאץ' הבא שיגיע במאי לבאטלפילד 4, יתווספו חמישה נשקים חדשים, ביניהם ארבעה תבורים, וסנייפר אחד:

  • AN-94
  • Groza-1
  • Groza-2
  • L86A1
  • Mare’s Leg, aka Saddle

 DICE שחררה גם סרטון בו היא מראה את פעילותם של חמשת הנשקים עם אקשן מרהיב:

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

סתם חרטא הארדליין לא באמת באטלפילד
מחכים למספר 5!

DICE? חחח זה סרטון של DannyOnPc,הוא סתם FANBOY וממש לא קשור לDICE