שירות הזרמת המשחקים OnLive ייסגר בסוף החודש

שירות הזרמה משחקי וידאו המקוון OnLive ייסגר בסוף אפריל, כל הנכסים והפטנטים ימכרו לחברת סוני

החדשות אינן מהוות הפתעה גדולה, שכן שירות OnLive נאבק ללא הרף למצוא אחיזה בשוק הזרמת המשחקים ולמרות שהיה השירות הגדול הראשון בעולם, הוא כשל להביא את הקהל בהמוניו.

החברה היתה אחד ממאמצי התעשייה המוקדמים ביותר של הזרמת משחקי וידאו והנסיון הארוך לגרום לזה לעבוד ולצבור תאוצה עם הקהל, למרבה הצער גמגם פעם אחת יותר מדי.

החברה תחדל שירותיה בהמשך החודש, ומנויים פשוט לא יחודשו. יתר על כן, ללקוחות שחידשו את המנוי שלהם לאחר 28 במרץ , יינתן החזר מלא, והשירות יישאר פעיל וחופשי עד 28 באפריל, לאחר תאריך זה השירות ייסגר באופן קבוע. הצהרת החברה:

בעקבות הפסקת השירותים של החברה ומוצרים נלווים, שירות OnLive יפסיק את פעולתו

 

סוני מצטיידת בטכנולוגיית ענן

חברת סוני רוכשת את כל נכסיה של החברה, ובכלל זה תיק גדול של פטנטים הנוגעים לחידושים בתחום משחקי הענן.

OnLive היה בין השירותים הבודדים שניסו לפצח את האגוז הקשה של משחקי ענן, סיכוי שנשמע אמנם טוב על נייר, אבל רק לעתים רחוקות עבד בפועל, בעיקר בשל דרישות רוחב פס גדולות, ומעל לכל, הצורך בחיבור עם השהיה נמוכה מאוד (latency), שאיכזב לקוחות בביצועיו.

לעת עתה, אין לדעת מה סוני מתכוונת לעשות עם הרכישה של OnLive אך בדומה לרכישתה של המתחרה Gaikai בשנת 2012, המהלך נראה כמו צעד הגיוני לקראת מיזוג הטכנולוגיה של OnLive וניצול הטכנולוגיה שפותחה על ידי Gaikai ששימשה כמסגרת מאחורי השירות של Sony PlayStation Now, עם ה PS4 כולל יכולות הזרמת הפלייסטיישן ויטה.

https://www.youtube.com/watch?v=FRkV4EKmR0s

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות