האם Bloodborne הוא באמת משחק קשה?

Bloodborne - Gamepro

יוטיובר רצה לאתגר את עצמו בזה שהוא יסיים את בלודבורן מבלי לעלות אף שלב. האם הוא הצליח?

תכירו את BOYvsVIDEOGAME, יוטיובר עם כישרון מיוחד, שאתגר את עצמו לסיים את המשחק Bloodborne מבלי לעלות אף שלב, ומבלי להשתמש ברובים שכמובן עוזרים לשחקן. הרמה אותה היוטיובר שיחק היתה הקלה אבל כמו שאנחנו מכירים את המשחקים של From Software, גם המשחקים ברמה הקלה, מאוד קשים ומאתגרים. רק קחו בחשבון שהסרטונים מכילים ספוילרים.

https://www.youtube.com/watch?v=EONjbZBh-f4

חשיבה נכונה זה שם המשחק

החלק הכי טוב בכל העניין הזה? זה שהוא לא פספס אף חלק של המשחק. כידוע לנו, במשחק יש דרכים המאפשרים לחמוק מבוסים קשים במיוחד. היוטיובר הזה מוכיח לנו שאין צורך לפחד, אלא כל מה שאתם צריכים פה, זה סבלנות וחשיבה נכונה. The Waste of Skin, הרמה הקלה ביותר במשחק, מתחיל כאשר השחקן נמצא ברמה 4, וכך היוטיובר עבר על המשחק.

קחו לדוגמא את הסרטון הזה, כשהיוטיובר נלחם נגד הבוס Blood Starved Beast:

https://www.youtube.com/watch?v=ptO1KfJPy_U

 או הבוס Father Gascingne:

https://www.youtube.com/watch?v=YBBtKiSgZ3k

שאר הבוסים, נשאיר כבר לכם ותוכלו לצפות בפליליסט של הבחור אבל, אם אתם חושבים לרגע שליוטיובר הזה היה מזל רק עם המשחק הזה, אז אתם טועים.

הבחור הזה הביס את המוד Nightmare לבד במשחק Dragon Age: Inquisition. גם את משחק הזומבים Dying Light הוא סיים מבלי להילחם עם נשקים, אלא אך ורק עם הידיים. את Dark Souls 2 ללא נשקים/לעלות שלבים. ואחרון זה Lords of the Fallen שגם אותו הוא סיים ללא שימוש בנשקים או לעלות שלבים. 

[divider]

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות