תאריך היציאה לאלפא הסגורה של Rainbow Six | Siege נחשף

Rainbow Six Siege

ביום שלישי הקרוב שלב האלפא למשחק היריות עם השם הכי ארוך השנה, Tom Clancy's Rainbow Six Siege מגיע.

Rainbow Six Siege ממשיך לספק כותרות ואחרי שנחשפו מהדורת האספנים של המשחק, יוביסופט הכריזה בבלוג של המשחק ששלב האלפא (הסגורה) של המשחק, יחל ב – 7 לאפריל ב 5 אחר הצהריים (לפי שעון ישראלי), עד ה – 13 באפריל באותה שעה. אם אתם עדיין רוצים להיכנס לאלפא של המשחק, תוכלו להירשם מכאן.

יוביסופט מתמקדת בשלושה דברים חשובים באלפא הסגורה של Rainbow Six Siege אשר יעזרו לה בהמשך הפיתוח:

  • בדיקה כללית – אז הדבר החשוב ביותר ליוביסופט, זה היצירתיות שלכם. פה זה בעצם הנקודה בו אנו השחקנים, צריכים לעבור על המשחק, ולראות מה אהבנו, ומה צריך לשפר.
  • בדיקה של הסרברים – אולי הדבר העיקרי שאנו השחקנים הכי רוצים שיתפקד מושלם במשחק, כדי שלא יהיו בעיות בסרברים של המשחקים כבר ביום ההשקה.
  • משוב כללי – "אנחנו עובדים על המשחק הזה זמן רב" אומר אחד המפתחים של המשחק. "עיניים טריות של שחקן שיעבור על המשחק, ויעזור לנו בבחינה של בעיות באזורים מסוימים במשחק אשר אנחנו החמצנו, זה מאוד יעזור לנו".

מלבד זאת, יוביסופט הבהירה שהאלפא של Rainbow Six Siege היא סה"כ טעימה קטנה מהמשחק המלא, וכיאה לשלב זה, צפו לבאגים או בעיות אחרות שהיא תנסה לפתור בשלב הבטא שגם הוכרזה, ותגיע מאוחר יותר השנה. בכדי להתקבל לבטא, תצטרכו לעשות פרי אורדר למשחק המלא.

Tom Clancy's Rainbow Six Siege צפוי לצאת מאוחר יותר השנה ל – Xbox One, PS4, ולמחשב האישי, אך אין עדיין תאריך, מה שיש כרגע זו שמועה חדשה, שדווחה בגיימספוט איטליה על תאריך שחרור צפוי- 16 לאוקטובר.

[divider]

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x