[1 באפריל] עידן חדש: מגזין גיימפרו יוצא לדרך!

שנה שעברה מתחנו אתכם עם הכרזה הומוריסטית לגרסת המחשב של GTA V, והשנה הלכנו על משהו שיקשה עליכם לבדוק, הכרזה על מגזין גיימפרו מודפס שיוצא לדרך… אז הוא לא

בימינו הפורמט המודפס הולך ונעלם, יש מעט מאוד מגזינים איכותיים שמביאים חומר מקורי ויחודי עבור הקוראים שלהם, כמו Gameinformer המפורסם, מגזין EDGE ועוד. הגענו למסקנה שגם אנחנו מסוגלים להציע עוד מהאתר שלנו. ביחד עם רשת סטימצקי וידיעות אחרונות, מגזין גיימפרו הוא חלום שהופך למציאות.

אנחנו מאמינים שזה הצעד הבא לקדם את קהילת הגיימינג הישראלית שלנו בארץ. במהלך חצי השנה האחרונה עבדו עם מספר גורמים, בניהם מיקרוסופט ישראל, (שתספק את כתבת השער הראשונה שלנו, עוד על זה בהמשך) הד ארצי ועוד, במטרה להשיק מגזין ישראלי למשחקי וידאו ראשון מסוגו.

המגזין יספק תכנים מקורים בשפת הקודש, החל מראיונות עם אישיויות מרתקות גם בעולם וגם כאן בישראל, חשיפות על משחקים חדשים שמעולם לא שמעתם עליהם, וטורי דעה מרתקים ומעניינים.

העורך הראשי שלנו, סיימון מזיג. אמר את הדברים הבאים:

מגזין גיימפרו הוא חלום של כל גיימר ישראלי, כתבות מידע איכותיות ברמה עולמית, חשיפות מרעישות שידברו עליהם חודשים. אנחנו גאים במה שהשלמנו עד  כה, והגיע הזמן לקחת את זה לשלב הבא.

אז למה מגזין גיימפרו יש להציע? במהלך החודשים האחרונים צוות גיימפרו עבד מסביב לשעון כדי להכין את כתבת השער הראשונה שלנו: Forza 6, נסענו במיוחד בעזרת מיקרוסופט ישראל לאולפני הפיתוח Turn 10 ברדמונד וושינגטון ושוחחנו עם מנהל הקריאטיב של Forza 6 דן גרינוולט על המשחק, הבאנו איתנו תמונות ומשחקיות בלעדית. בנוסף יש לנו ראיון אחד על אחד עם פיל ספנסר, מנהל מחלקת Xbox במיקרוסופט, על העתיד של הקונסולה בישראל. כתבת השער תהיה באורך 15 עמודים ותכיל כמות נדיבה של מידע, תמונות ופרטים חדשים.

מגזין-גיימפרו-2015

מגזין גיימפרו יצא לאור בגליונו הראשון בחודש מאי ועלותו צפויה להיות במחיר היכרות של כ-30 ש"ח, תאריך מדויק יתפרסם בקרוב לצד עוד מספר כתבות שיגיעו במגזין, יש למה לחכות!

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

צעד רציני קדימה אני בטוח אשלם על זה

עזבו את האחד באפריל, הבדיחה האמיתית היא שתוציאו מגזין כשחצי מהכתבות שלכם עם הגהה לא נכונה ועם שגיאות כתיב.

לא מבין אנשים כמוך ומה אתה עושה פה בכלל אם כל הכתבות עם טעויות ושגיאות כמו שאתה מציין- לך תחפור ב YNET שם תמצא טעויות בכל מקום.

1 באפריל

מגזין מחינם, איזה נחמדים אתם.

ניתן לעשות מנוי זה היה שבועי או חודשי

איך קונים?

ישששש!! אני בטוח עושה מנוי!!

כל הכבוד, אבל בחירת התאריך להכרזה לא משהו…
לא בטוח אם זאת מתיחה או לא…