העדכון הגרפי ל Half-Life 2 הוא בעצם רימסטר בחינם

Half-Life-2-Update

Half-Life 2: Update הוא עדכון גרפי לאחד ממשחקי ה FPS הטובים בכל הזמנים. עדכון גרפי שמחדד את משחק הקאלט של 2004 ומוצע לבעלי המשחק המקורי בחינם

שחקני הקונסולה בעיקר בשנה האחרונה מכירים טוב את הצליל של משחקי remasters, שהם בעצם משחקים ששוחררו לקונסולות קודמות ומשוחררים מחדש עם גרפיקה משופרת המותאמת לחומרה החדשה. כשמדובר במשחקי מחשב: חברי הקהילה עושים את זה בעצמם.

Half-Life 2: Update הוא מוד למשחק לשנת 2004 שמשפר מספר תכונות גרפיות.שתוכלו לבחון אותן בטריילר בהמשך, כמו שיפור טקסטורות בעולם המשחק, תאורה פנימית ומציאותית יותר, תחושה של חיבור בין העולם שבחוץ לעולם שבפנים, ואפילו הערפל והאובך השתפרו.

Half-Life 2 Update Comparison water Half-Life 2 Update Comparison Half-Life 2 Update PC

העדכון פותח על ידי בחור בשם פיליפ ויקטור, שלא רק ביצע למשחק שיפוץ חזותי אלא דאג "לסדר" גם דברים אחרים במשחק:

באגים ובעיות התרחשו בHalf-Life 2 במהלך 10 השנים ו Half-Life 2: Update מתקן מספר רב של בעיות אלה, כמו סימון ראוי של כוונת, או אנימציות שייראו אמינות יותר.

ויקטור אומר שרשימת הבאגים שנאספו על ידי קהילת המשחק שירתה מידע חיוני במהלך פיתוח. העדכון משמש כדי להוסיף ריאליזם למשחק על ידי שימוש בטכניקות שפותחו מאז השקתו המקורית. הוא גם יישם גם תאורת טווח דינמית גבוהה המדמה איך העין האנושית מגיבה לשינויים בעוצמת אור.

התאורה נעשתה לחלוטין מחדש באזורי פנים מסוימים כדי ליצור מראה טבעי יותר. החדרים המוארים במקור חודשו לחדרים המוארים באור הטבעי שבוקע מהחלונות, בכדי ליצור סביבה פתוחה ומחוברת יותר.

המוד Half-Life 2: Update זמין להורדה בחינם לכל מי שיש לו עותק של המשחק, ואתם מוזמנים לנסות בעצמכם

[button color="orange" size="medium" link="http://store.steampowered.com/app/290930/" target="blank" ]להורדת HL2: U[/button]

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אם כבר אז תקשרו לCINEMATIC MOD.

ליוצר הסינמטיק מוד נמאס מכל הביקורות שהוטחו במוד שלו וטענו שהמודלים שיצר לא נעשו בצורה טובה (הוא ממש שינה את איך שחלק מהדמויות נראות) והשינויים שיצר המוד לא נשארו נאמנים למקור, כולל המוסיקה.
הסינמטיק מוד שוקל 17.7GB וקשה לראות גיימרים רצים להוריד נפח כזה, לעומת המוד עדכון החדש ששוקל ביחד עם HL2 בקושי 7 ג'יגה.

ועדיין הוא נראה ונשמע הרבה יותר טוב. למי שמציקים הדמויות (כמוני) פשוט אפשר לבטל את זה.

3
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x