Telltale לוקחת צעד ענק קדימה עם מודל חדש למשחקים שלה

image?url=8Oaj9Ryq1G1 p3lLnXlsaZgGzAie6Mnu24 PawYuDYIoH77pJ.X5Z.MqQPibUVTcjL9n3hQ ALKwU4JYfKMCIjAAwPlpozfkf4zpnhHYgSciLXVTCqJHs5ihdw0LPfA3Wprj2XA7egBELraBdBGSE1y

Telltale רוצה לעשות משהו שיזכה במשחק השנה ו….בגלובוס הזהב, מבולבלים? גם אנחנו.

Telltale לוקחת צעד קדימה עם משחקיה ומכריזה על פרויקט חדש שהיא עובדת עליו בשיתוף עם Lionsgate (שאחראית בין היתר על משחקי הרעב וכתום זה השחור החדש), הפרויקט מכונה Super-Show, דבר שישלב בין טלוויזיה ומשחקי מחשב בדרך שלא נראתה עד כה. מה זה אומר? מנכ"ל טלטייל, קווין בארנר, הסביר:

פרק בסופר שואו מחבר בין חלק אחד בפרק שבו ניתן לשחק, וחלק אחד שפועל כמו חלק מסדרה שצופים בה בטלוויזיה, החלקים האלו יושפעו באופן ישיר וקריטי על ידי החלקים שבהם ניתן לשחק. זה מה שעושה פרק לפרק סופר שואו. השימוש הזה בפורמטים שונים בו זמנית על מנת יצירת הסיפור הטוב ביותר שאפשר, הביא אותנו ליצירת פורמט חדש לגמרי. המפתח לעשיית הפורמט החדש הזה לפורמט טוב, זה כתיבה טובה ועיצוב טוב. זה לא משחק מלווה בתוכנית טלוויזיה, זו לא תוכנית טלוויזיה מלווה במשחק, זה סיפור שמועבר בדרך ייחודית שרק טלטייל יודעת לעשות.
על המרחק בין שחרור פרק לפרק הוא אמר:

לוח הזמנים של שחרור הפרקים יהיה יותר מסודר משאר המשחקים שלנו, אך עדיין המרחק בין פרק לפרק יהיה גדול בהשוואה למרחק בין פרק לפרק בסדרת טלוויזיה.

המשחק הראשון של טלטייל במודל החדש טרם הוכרז, אך נאמר בעבר שהוא יהיה מבוסס על רעיון מקורי של טלטייל ושותפה יצירתית ברמה עולמית שטרם הוכרזה גם כן. בארנר לא פוסל משחקים על רעיונות קיימים בפורמט הזה, ואמר שאם יימצא מותג מתאים יש סיכוי שהוא יפגוש בפורמט החדש.

האם טלטייל בדרך להתחיל ז'אנר חדש לגמרי בעולם הגיימינג? ככה או ככה זה נשמע מאוד מעניין, ברגע שיהיו חדשות נהיה הראשונים לעדכן, מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות! 

lionsgate

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

הם צריכים לעשות לדעתי סדרה משלהם על "דוקטור הו".

אם יוסיפו חלקים שהם כמו תוכניות טלוויזיה זה לא יהרוס את הבחירה בתוך המשחק? הריי כל בחירה משנה.
טוב מה שזה לא יהיה נקווה שזה טוב כי עד עכשיו יצאו להם משחקים יפים

יהיו מספר קטעים כאלה, אתה תקבל את אחד הקטעים לפי הבחירות שלך כמובן

אפילו מהדברים שלו, לא הבנתי מה הם מתכננים… נצטרך לחכות ולראות אני מניח. אני חשבתי שהוא התכוון ל"זה לא משחק מלווה בתוכנית טלוויזיה, זו לא תוכנית טלוויזיה מלווה במשחק" אבל אם זאת לא הכוונה אז מה כן???

שאלה מאוד טובה, גם אני לא הבנתי במאה אחוז, נצטרך לחכות למשהו ברור יותר כדי להבין.

אולי יעניין אתכם
Close