HTC בשיתוף וואלב חושפת משקפי מציאות מדומה בשם Vive

HTC יצרנית הסמארטפונים הטיוואנית חושפת את Vive, משקפי מציאות וירטואלית שיעשו שימוש בטכנולוגיית המציאות המדומה של Valve וישוחררו עוד השנה

שיתוף פעולה מפתיע בין חברת וואלב ליצרנית הסמארטפונים HTC, מוליד את משקפי ה Vive, שהוכרזו באירוע מיוחד שערכה HTC בברצלונה, בה חשפה את מכשיר הדגל הבא שלה, One M9. עם רזולוציה בכל עין של 1200 על 1,800 פיקסלים, קצב רענון של 90 פריימים לשניה והבטחה שהיא מבטלת את הריצוד הנפוץ באוזניות VR אחרות, החברה מסתערת על התחום הלוהט אותו החלה Oculus VRנרכשה ע”י פייסבוק) ואחריה הגיחו גם מיקרוסופט, רייזר, סוני ואחרות.

משקפי Vive יעשו שימוש בטכנולוגיות Valve Steam VR, כשסנסור ה Gyro, מד תאוצה, וחיישן מיקום הלייזר יעקוב אחר סיבוב ראש המשתמש, ויאפשרו לו להסתכל בסביבה הווירטואלית באופן טבעי וב 360 מעלות. HTC טוענת שהשילוב עם זוג “תחנות בסיס” SteamVR יאפשר למשקפי המציאות המדומה לעקוב אחר התנועה שלכם בחללים של עד 4.5 מ”ר.

HTC-Vive VR FRONT

משקפי Vive יעשו גם שימוש בבקר משחק מותאם אישית. למשתמשים תתאפשר אינטראקציה עם העולם הוירטואלי באמצעות “בקר משחק ארגונומי VR” בכל יד.

HTC Vive ישוחררו השנה למפתחים

ג’ף גאטיס, מנכ”ל השיווק העולמי של HTC אמר שהוא היה סקפטי לגבי מציאות מדומה עד שראה הדגמה במשרדו שבסיאטל של הטכנולוגיה של Valve . “זו המהות של HTC Vive,” הוא אמר. “אתה צריך לראות את זה כדי להאמין.”

בהצהרה שפורסמה באתר האינטרנט של ה Vive נכתב:

HTC מייצרת חלק ממוצרי האלקטרוניקה הטובים ביותר על פני כדור הארץ ו Valve היא אדריכלית של עולמות וירטואליים, כך ששיתוף הפעולה הזה הוא משהו מיוחד.

פורסמה גם רשימה חלקית של שותפי תוכן בה ניתן למצוא את גוגל, Vertigo Games, Boss, Dovetail Games, Wemo Labs, וגם חברות ענק מעולם הטלוויזיה כמו HBO, Lionsgate.

HTC-Vive VR

 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יאלה HALF LIFE חדש!! לכל מי שרוכש קסדה