Rock Band מתקמבק?

צצה שמועה ממקור לא ידוע שמשחק חדש מסדרת Rock Band יצא לקונסולות החדשות-PS4 ו-XBOX One

השבוע נחשף על פי אתר בשם BloombergBusiness כי משחק חדש של Rock Band נמצא בפיתוח ויצא לקונסולות הPS4 וה-XBOX One. מידע זה התקבל על ידי מקור שאינו רצה להציג את שמו אך הינו מכיר את התוכניות. בנוסף נאמר שחברת Harmonix music system מפתחת את המשחק.

השנים הטובות

הסיפור של Rock Band החל את דרכו ב2006 כמשחק הראשון אחרי Gitur Hero שמשלב משחק מוזיקה עם כלים,Gitur Hero פותח לראשונה גם על ידי Harmonix אך מבעיות בין Activision ל-Harmonix  החברה עברה לעבוד עם EA וActivision נתנו לNeversoft להמשיך לפתח את סדרת Guitar Hero אחרי המשחק השני.

מה שהיה שונה ב2006 הוא שבGitur Hero המשחק הוכר באותה תקופה כמשחק שאתה משחק רק עם גיטרה ו-Rock Band היה הראשון שהביא לשחק להקה שלמה שזה נגנים מתופף וזמר, מה שבGitur Hero החלו לעשות מהמשחק הרביעי וכך החלה המלחמה בין ה-2 באותה התקופה.

במשחק של Rock Band 3 נכנס הכלי של הקלידים משהו שהיה שילוב מאוד מעניין משאר הסדרה וגם נכנס עיצוב חדש של גיטרה שהיא במקרה היתה גיטרה בפני עצמה שנועדה ללמד שחקנים לנגן בגיטרה בתוך המשחק,למרות הגיטרה החדשה עדיין שחקנים יכלו לשחק עם הגיטרה מפלסטיק עם הכפתורים הרגילה.

הכותר האחרון

המשחק האחרון של Rock Band שהוא RB3 יצא ב2012 לPS3 ו-XBOX360 ולאחרונה יצא DLC עם שירים שמדברים על "דברים שאנחנו אוהבים חוזרים" משהו שמאוד היה מוזר בהתחשב ל-DLC.

לפי עידכון של Polygon על הפרשה יצאה פוליגון לשאול את חברת Harmonix על הנושא והאם זה נכון כי משחק חדש של Rock Band נמצא בפיתוח לקונסולות הדור הבא. זה מה שנאמר על ידי נציג המפתחים של Harmonix:

אנחנו נרגשים לשמוע את ההתלהבות מצד המעריצים שלנו לגבי הDLC האחרון שלנו, ואנחנו חושב שזה מדהים שאנשים מפתחים השערות על העתיד של הסדרה.

למרות שאין לנו שום דבר להודיע, מאות אלפי משתמשים רשומים עדיין פעילים ומשחקים במשחקים של Rock Band כל חודש.

הלהט שמראים המעריצים שלנו על Rock Band לאורך השנים מצביע על כך שהרוק עוד לא מת, ושתמיד נשמח לחזור לסדרת המשחקים ברגע שהזמן יהיה נכון

אז הרעיון כי משחק חדש של Rock Band לא נשללה מה שמשאיר את העניין כי נראה משחק של Rock Band חדש לקונסולות הPS4 והXBOX One. מה אתם חושבים? אתם גם מעריצים את משחקי המוזיקה הללו? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x