Dead or Alive 5: Last Round – דיווחים ברשת על קריסות

Dead or Alive 5 Last Round

Dead or Alive 5: Last Round – שחקנים מדווחים על קריסות ובעיות באמצע המשחק בפלטפורמת הXbox One

Dead or Alive 5: Last Round (חיים או מוות 5: סיבוב אחרון), משחק המכות שפותח על ידי Team Ninja, ושוחרר לקונסולות הדור הנוכחי והדור הקודם ב17 לפברואר, כבר משמיע בעיות. אך לבנתיים רק בפלטפורמת הXbox One, כאשר מעריצים של המשחק טוענים שכאשר הם משחקים במשחק, הוא נתקע להם, ולכן הם צריכים להתנתק. או שהמשחק פשוט קורס להם ובכך גם הם צריכים שוב להתנתק מהמשחק. Team Ninja מגיבים לבעיות של המשחק:

אנחנו חוקרים את הנושא לעומק, ואל דאגה, כבר דווח לנו על הבעיות במשחק. אנחנו נודיע לכם בקרוב על עדכונים חדשים. ואנו מתנצלים על אי הנוחות הזאת בשביל השחקנים אשר חווים בעיות אלה.

לסדרת Dead or Alive יש היסטוריה ארוכה. כאשר המשחק הראשון בסדרה שוחרר ב1996 לפלטפורמת הPS1. ואף ב1998 שוחררה גרסה חדשה למשחק. ומאז הסדרה התפתחה יותר ויותר. כאשר בשנת 2012 יצא המשחק Dead or Alive 5, שיצא לXbox 360 וPlaystation 3. וגם אז למשחק יצאו גרסאות חדשות, כמו Dead or Alive 5: Ultimate. ולראשונה Dead or Alive 5: Last Round, הגרסה החדשה של הסדרה, שוחררה לXB1, PS3, XB360, וPS4 ב – 17 לפברואר. ולמחשב המשחק יגיע ב – 30 למרץ ויהיה זמין לקנייה דרך סטים.

והנה לכם שני סרטונים אשר יציגו לכם תקריסות והתקיעות אשר חווים חלק גדול של שחקנים בפלטפורמת הXbox One:

גם לכם המשחק קורס? שתפו אותנו בתגובות! 

[divider]

 

 

 

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות