Under the Ocean הוסר מ-Early Access

logo

Under The Ocean הוסר מתוכנית הגישה המוקדמת של סטים ומשאיר את לקוחותיו בתהייה

סימולטור ההישרדות Under the Ocean היה נראה מבטיח ביותר כשהוא ראה אור לראשונה בשנת 2012 בעזרת סרטון של שש דקות מן המשחק שהועלה לאתר יוטיוב.

המשחק היה נראה כאילו דרכו הייתה מכוונת להצלחה כאשר הוא הגיעה לתוכנית הגישה המוקדמת של סטים באפריל 2013 אך מאז לא שמעו עליו הרבה ובשבוע שעבר המפתח פאול הארט חשף מדוע:

לפרויקט אזל הכסף והמתכנת מיכאל רייזנשטיין פרש. הראט חשף בפוסט בסטים ש"נסיבותיו" של רייזנשטיין השתנו ושהוא החליט לעזוב את הפרויקט בגלל מחלוקת על הכיוון העתידי שלהם. הארט חיזק ואמר שהוא לא וויתר על המשחק ונשבע לסיים אותו בעצמו אם יצטרך ולא משנה כמה זמן זה יקח. למרות כל זאת המשחק לא יהיה זמין יותר לסטים מתוך בקשה של הארט להסיר את המשחק מתוכנית הגישה המוקדמת בטענה ש: "אני חושב שזהו הדבר ההגיוני לעשות כיוון שאני לא רוצה להטעות אנשים ולגרום להם לחשוב שהמשחק הוא דבר אחד כשבעצם הוא לא". בפוסט בסטים ניתן היה לראות את שברון לבו של הארט:

החדשות האלו לבטח יבואו כהפתעה מוחלטת לכל אלו שמחכים לאלפא התשיעית, ממה שאנו יודעים כרגע אלפא 9 תצטרך להיגנז ולהיבנות מחדש בעזרת יכולות התכנות(המוגבלות) שלי. לפני שתה תשתמש בהערות זדוניות או כל דבר מן הטבע הזה, תדע שמייק ואני מנסים כבר הרבה זמן להוציא את המשחק הזה לאור, וזה היה אחד מהפוסטים הקשים ביותר שהייתי צריך לכתוב מעודי. כל רגש שאתה מרגיש עכשיו תכפיל את זה בשנים של עבודה למען מטרה שלא הושגה

כתבה זו באה כתזכורת בעוד שמשחקים נראים מבטיחים ביותר בגישה המוקדמת של סטים משהו יכול לקרות והם לא ייצאו לאור והסכנה הזו כפולה ומכופלת כשמדובר במשחק אינדי ללא סטודיו יציב מאחוריו. אנו התחלנו בסדרת כתבות על משחקי גישה מוקדמת שנראים מבטיחים ביותר (הכוונה היא במוצר כמעט מוגמר שקרוב לתאריך יציאתו מהתוכניות או שיש מפיצה/סטודיו/מפתחים בעלי היסטוריה טובה של פיתוח) אך תזכרו הסכנה תמיד נמצאת שם.

*מקור: PC Gamer

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות