צפו בטריילר גיימפליי חדש לפרסונה 5

Persona 5 מקבל טריילר חדש שנראה מטורף והפעם ניתן לראות כמה מין הדמויות החדשות שהולכות להתלוות אל הדמות הראשית במשחק.

כפי שניתן לראות מהטריילר מספר דמויות חדשות מופיעות בו (שלושה כמו שניתן לראות) שהם 2 דמויות אנושיות שהם בן ובת ודמות שהיא חתול.

מה שחדש במשחק שלא נראה במשחקים הקודמים הוא מצב המשחק שכנראה ישלב התגנבות וקפיצה בין פלטפורמות, מה שנראה לדעתי ממש מצויין ומשתלב טוב בהוויי של המשחק.

File:All Out Attack P5.jpg

בנוסף, במצב המשחק ניתן לראות שלא יהיו קלפים או אקדים שישחררו את ה-PERSONA כי הדמויות עצמן נלחמות עם נשקים. יכול להיות שהפרסונות שלהם נותנות להם כוחות על או משהו כזה (אני משער שאולי זה כך לפי הטריילר שרואים אותם זזים במהירות ויש להם מין כוחות על). למרות שמעניין כי בסוף הסרטון אנו רואים את הדמות הראשית עם עניים צהובות משהו שרואים בעיקר אצל צללים(Shadows) בסדרת המשחקים שדרכם מקבלים את הפרסונות(חוץ מהדמות הראשית שמתמודדת בסוף נגד הצל של עצמו).

יכול להיות שזה הצל (Shadow) של הדמות הראשית?

מי הן הדמויות החדשות שראינו בטריילר:

הפרוטגוניסט או הדמות הראשית שהשחקן ישחק- עבריין אשר בשעות הלילה הוא גנב שחובש מסיכת ציפור ומשתמש בסכינים ואקדחים כנשק.

Protagonist P5 with Persona
הדמות הראשית

Ryuji Sakamoto (ריוג'י סאקאמוטו)- נער בלונדיני שמתלווה אל הדמות הראשית בפריצות, יש לו מסיכת גולגולת והוא משתמש באלות ורובים כנשק.

P5-Ryuji
Ryuji Sakamoto

Anne Takamaki (אן טאקאמאקי)- נערה בלונדינית(זה משהו חזק כנראה הפעם)שלומדת עם הדמות הראשית באותה כיתה וגם היא מתלווה אל הדמות הראשית,לבושה כחתולה אדומה ומשתמשת בשותים ותת מקלעים.

P5AnneTakamaki
Anne Takamaki

Morgana (מורגנה)- החתולה בחבורה (לא היא באמת חתולה שמשנה צורה) שיש לה ככל הנראה קשר עם השבעת החטאים, היא משתמשת בחרבות ורוגטקות כנשק.

P5 Morgana
Morgana

Twin Assistants- העוזרות שיתלוו אל איגור "בחדר" (Velvet Room)  שהפעם נראה ככלא בו הדמות הראשית מאחורי סורגים לבושה כאסיר. חדר זה משמש כדלת בין המציאות לדימיון שבעיקר הדמויות הראשיות בסדרת Persona מגיעות לשם.

P5 Twin assisstants
Twin Assistants

וכמובן הדמות של  Igor (איגור) שבדומה למשחקים קודמים, חוזר גם במשחק הזה כמי שיופיע בVelvet Room עם שתי העוזרות התאומות שלו.

Igor

File:P5 Protag Combat.jpg

[dropcap]ב[/dropcap]אתר המפתחים הרשמי של Atlus, המפיק והבמאי Katsura Hashino שיתף בכמה מילים על המשחק (אשר תורגם):

למשחק הזה, אנחנו הולכים עם אתגר שמשלב יחד מסגרת בית ספרית לנוער שהיא גדולה כמו החיים, עם שילוב של הרפתקה ורומנטיקה.

במשחק הקודם כתבנו על קבוצה של אנשי צדק שרודפים אחרי הבחור הרע שיכול בקלות לאיים על כל אחד .הפעם במשחק הזה מדובר על קבוצת תלמידים שנרדפים על ידי התרחשויות בלתי צפויות עקב הצדק שהם מאמינים בו. אנו כותבים את הסיפור כדי להעביר את חיי היומיום המרתקים בנעליים של דמויות אלה,כי הם גדולים כמו החיים, במסגרת בית הספר.

Persona 5 צפוי להשתחרר מתישהו השנה לשתי הקונסולות של סוני: PS4 ,PS3.

אז כנראה שPersona 5 הולך להיות כמשחק אנימה עם שילוב של כוחות על, ולוקח צד חדש ושונה משאר הסדרה. מה אתם חושבים? מחכים למשחק? כי אני ממש כן XD. אם יש גם לכם השערות מה יהיה במשחק לפי הטריילר תשתפו אותנו בתגובות למטה!

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות