גייב ניוול מקבל אימייל עצבני ממשתמש סטים, ומחזיר תשובה קלאסית

gabe 6

גייב ניוול מגיב למעריציו פעם בכמה זמן. הפעם, מדובר בכרטיס תמיכה, והוא פתר אותו.

משתמש סטים וקהילת הפורומים רדיט המכונה "that_earlyguy" איבד גישה לחשבון שלו ולכן הגיש כרטיס תמיכה לסטים. צוות התמיכה לא חזר אליו בתוך שבוע שלם, אז הוא ניסה את מזלו עם מנכ"ל וואלב, גייב ניוול.

והוא העלה את כל העניין ל-imgur.

GABE1
>שלום גייב >שמעתי שאתה עונה באימייל, למרות הלו"ז העמוס שלך. חשבתי שזה מדהים, אך לא יכולתי להאמין. אז, אשמח להעמיד את זה למבחן. אתה חושב שתענה מהר יותר מהתמיכה של סטים? נתתי להם שבוע. >תודה >נ.ב. – אוהב את כל המוצרים שלך.
מאוחר יותר הוא קיבל תשובה מהאיש בכבודו ובעצמו:

gabe2
מה הבעיה? בסופו של יום, כולם כאן בוואלב בתמיכה.
שעתיים לאחר מכן, הוא קיבל תשובה וצוות התמיכה עם הצעדים שצריך לעשות כדי להחזיר את החשבון בחזרה, מה שגרם לו לשלוח אימייל נוסף לגייב בו הוא כלל תודה ובקשת ברכתו של גייב לפרסום כל הסיפור ברשת החברתית.

Gabe 4

וקיבל מין סוג של אישור:

 

 

gabe 5

 

זה באמת מחמם את הלב לראות שמישהו בתפקיד גבוה באיזשהי חברה מוצא זמן לטפל בבעיות משתמשים, לא שזה פותר את צוות התמיכה של סטים מהתשובות המאוחרות שלהם.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

Gabe is love, Gabe is life