סיכום חדשות גיימינג | חודש ינואר

https://www.youtube.com/watch?v=oeL3rcpg76I

החודש הראשון לשנת 2015 תם לפני מספר ימים, ועכשיו עם קאמבק של פינת הסיכומים ושל ידידינו מיוטיוב – Nate The Mate, נציג את כל הדברים שאסור היה לפספס מהחודש שחלף בכתבה מסכמת אחת. מה היה החודש? משקפי מציאות מדומה של רייזר, הולגרמות של מיקרוסופט והדחייה של GTA V ועוד המון חדשות מעניינות שאסור לפספס

[divider]

fnaf3-final

Five Nights at Freddy’s 3 בדרך?

יתכן מאוד שהמשחק שיחתום את טרילוגיית משחקי האימה המצליחים יגיע בקרוב, חושף טיזר באתר המשחק, מעבר לכך לא נאמר אך אפשר לצפות להכרזה שעתידה להגיע.

[divider]

osvr-מציאות-מדומה-רייזר

גם לרייזר יש משקפי מציאות מדומה

משקפי המציאות המדומה של רייזר נקראות OSVR, גרסת המפתחים תצא ביוני ותעלה כ-200 דולר. מפרט המשקפיים דומה מאוד לזה של האוקולוס ריפט והמלחמה בין השניים עשויה להיות צמודה.

[divider]

Assassin's Creed Unity Free DLC  Dead Kings

AC Unity קיבל הרחבה חינמית

עקב ההשקה הבעייתית, ההרחבה הראשונה של Assassin’s Creed Unity שוחררה בחינם. יחסי ציבור או טוב לב? את זה אתם תחליטו.

[divider]

Characters-mafia-iii

מאפיה 3 מתקרב?

ציוץ חשוד של המדובב הראשי (קולו של ויטו) עלה לטוויטר ובו נרשם שיש לצפות לחדשות מלהיבות בקרוב, Mafia 3? מצד שני זה יכול מאוד להיות גם רימייק ל-Mafia 2.

[divider]

hellblade-zombie-army

המשחק הבא של מפתחת Devil May Cry יגיע גם למחשב

Hellblade שהוכרז במהלך גיימסקום על במת סוני על ידי Ninja Theory שמוכרת בעיקר בזכות Devil May Cry, לא יהיה אקסקלוסיבי ל-PS4, והוא יגיע גם למחשב האישי בתאריך שעדיין לא ידוע.

[divider]

gtapc

GTA V שוב נדחה, לפחות פורסמו דרישות מערכת

GTA V למחשב כבר היה אמור להיות משוחק ברגעים אלו על ידי מאות אלפי שחקנים, אך הגורל רצה אחרת והמשחק נדחה ל-24 במרץ, לפחות דרישות המערכת פורסמו כדי לתת לנו זמן להתכונן, והן דיי פייריות.

[divider]

2k_sid_meier_starships

החלליות של סיד מאייר

ינואר שהוא בדרך כלל חודש לא מלהיב במיוחד בגיימינג, הביא עימו הפתעה מעניינת כאשר Firaxis הכריזה על משחק ניהול צי ספינות חלל לחקר הגלקסיה מבית סיד מאייר.

[divider]

microsoft-hololens-minecraft

מיקרוסופט תקח אותנו לעתיד עם הולוגרמות

אז הולוגרמות כמו בסרטי המדע הבדיוני עדיין אין לנו, אבל מיקרוסופט לוקחת צעד גדול בהתקדמות שלנו לשם, המשקפיים של מיקרוסופט יכניסו לנו הולוגרמות לעולם, בדרך שיש לומר – מדהימה.

[divider]

yanis varoufakis

הביזאר של חודש ינואר – הכלכן של ואלב לשעבר עזב כדי לכהן כשר האוצר ביפן

מכלכלת כובעים וירטואלים לכלכלת מדינה, יאניס ורופאקיס, הכלכלן של ואלב, עזב את החברה לטובת תפקיד שר האוצר ביוון הכושלת כלכלית, נאחל לו בהצלחה.

[divider]

AC-rising-sun

רמז ראשון ל-Assassin’s Creed ביפן?

ספר על הסדרה שיצא ב-2013 חושף את מיקומי המשחקים האחרונים בסדרה בתמונת קונספט, גם מיקומים של AC Unity ו-AC Victory ניתן לזהות למרות שהציור יצא לפני הכרזתם (בעצם, הדלפתם). אם האיורים והקשר אכן נכונים, היעד הבא של סדרת המתנקשים הוא המזרח הרחוק.

[divider]

lego-jurassic-avengers.0.0

4 משחקי לגו הוכרזו לקראת 2015, יש סיבה לחגוג

מי לא אוהב משחקי לגו? (טוב, כנראה שיש כמה) בכל מקרה, אוהבי הלגו ישמחו לגלות שלא פחות מ-4 משחקי לגו ייצאו השנה למגוון לפטפורמות בינהם משחק לגו לאבנג’רס ולפארק היורה.

[divider]

far cry 5 rumor

דמוקרטיה שמובילה לדיקטטורה – האם השחקנים בוחרים איפה יתקיים Far Cry 5? 

בסקר שנשלח למספר שחקנים, נשאל איפה הם היו רוצים לראות את המשחק הבא בסדרת Far Cry מתרחש, בין האופציות: משחק בימינו עם דינוזאורים ואפוקליפסת זומבים, ככה או ככה, איכשהו נצטרך לחסל במשחק דיקטטור מסויים, ככה שלא משנה מה יהיו תוצאות הבחירות, נצטרך לסבול משלטון דיקטטורי מדכא.

[divider]

וזה החודש שהיה לנו בגיימינג, סיכום נוסף יגיע בסוף חודש פברואר, המשך חודש מעולה ומלא בגיימינג! 

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות