הכירו את Hereticle: הכוונת החיצונית למשחקי יריות

קיבלנו לסקירה מקדימה את Hereticle, הכוונת החיצונית שמיועדת להביא משב רוח מרענן למשחקים, להקל עליכם במשחקי יריות, אך לא רק.

Hereticle הוא אביזר חיצוני (כוונת) למשחקי יריות שמתאים גם ל FPS (משחקי יריות בגוף ראשון) וגם למשחקי יריות/אקשן בגוף שלישי. בסיס הכוונת מולבש על החלק העליון של המסך ומוט קרבון דק משתרע מהבסיס לכיוון מרכז המסך, ובקצה המוט, מתחברת הכוונת החיצונית. כך נראה הבסיס:

הכוונת החיצונית עצמה שמתחברת לקצה המוט בקלות, מגיעה במספר עיצובים ובשני צבעים כרגע עם הקיט: שחור ושקוף. מגוון של כוונות ועיצובים נוספים בטח מתוכננים לעתיד, אך נכון להרגע, אלה שמגיעים עם הקיט מספיקים:

Hereticle-gamepro-review

הרעיון שעומד מאחורי הפיתוח הישראלי הזה הוא ש Hereticle לא בא לנסות ליצור מהפיכה בתחום, אלא הוא בסך הכל גאדג’ט למשחקים שמנסה ליצור חוויית משחק הרבה יותר עשירה ונקודת מבט רעננה. החוויה הזאת מצריכה הסתגלות לשחקנים ותיקים, אך גם לצעירים שבחבורה.

נכנסים לקרב

לא מעט שחקנים יוצאים מנקודת הנחה שגויה שהכוונת שלהם במשחק מתניידת בהתאם לתזוזות שלהם באמצעות העכבר, וכאן כדאי להזכיר שלא משנה כמה אתם זזים במשחקי יריות (ארקייד) הירי תמיד יהיה לנקודה הכי מרכזית במסך, שעליה אתם גם מכיילים את Hereticle.

המשחק הראשון שלקחתי לנסיון היה קול אוף דיוטי החדש, CoD: AW. בכדי להתרגל לעצם המוזר הזה שתקוע לי במרכז המסך, נכנסתי קודם לאיזור הנשקים במשחק, בו אתם יכולים לבצע שינויים בנשקים שלכם ואף להתאמן איתם בכדי “להרגיש” אותם טוב יותר, ואח”כ חזרתי קצת לקמפיין.

hereticle-iron-styles
מימין כוונת חיצונית שחורה, משמאל שקופה
אחרי המבוכה הראשונית והתחושה שמשהו זר חדש לי למסך, ההסתגלות היא יחסית מהירה ולאחר כמה סיבובים במצב המולטיפלייר של המשחק, אני יכול לקבוע שקודם כל ה Hereticle לא מפריע בעין, ודבר שני וחשוב, הוא מצליח לייצב אותי כשחקן בישיבה זקופה בלי להתקמט על הכסא, ד”ר גב.

אני בחרתי בכוונת שחורה מאחר וזו השקופה לא היה לי מספיק בולטת, למרות, שבאופן כללי הכוונת לא תבלוט לכם כמעט בשום טקסטורה שהיא כהה, במיוחד שמדובר בחלק שהוא פלסטיק שאין בו אלמנט של תאורה (לפחות לא כרגע).

hereticle-black-view-white

לשחקנים שמשתמשים באופן קבוע במצב של “iron sight” כלומר, נשק ללא סקופ אלא רק מעבר למצב כוונת (ברזל), זה בדיוק מה שעושה הכוונת, היא מדמה לכם על המסך מצב “iron sight” קבוע וכניסה למצב זה, אם אתם רגילים לשחק כך, לא תנצל את הכוונת במיוחד, אלא רק תוסיף אולי כמה קווי מתאר לכוונת במשחק. לאלה שיורים מהמותן באופן קבוע, הכוונת הזו תוסיף לכם המון דיוק ופגיעה במטרה, אחרי שתתרגלו לנוכחות שלה.

hereticle-iron-sight

“בוא’נה זה לצ’יטרים”

אז ככה, במשחקי יריות מגוף ראשון ארקיידים כמו קול אוף דיוטי ודומיו, הכוונת החיצונית אינה מהווה סוג של צ’יט, אלא אם כן הוחלט לשחק במצב הארדקור כזה שאוסר על שימוש בכוונות צד שלישי. יש כמובן משחקי הארדקור ידועים שאין בהם כוונות או “iron sight” בנשקים ולבטח שימוש לא הוגן בכוונת החיצונית מבלי לתאם מראש עם שאר השחקנים, או לפחות ליידע, הוא בגדר צ’יט.

משחקי הארדקור היום קשה למצוא, הם די נחלת העבר ולמרות שמעולם לא היו סופר פופולארים, לפני עידן הקונסולות, היתה להם תקופה טובה וקהילה גדולה. קשה לי להאמין ששחקנים שבכל זאת מעדיפים לשחק משחקי הארדקור, יעשו שימוש ב Hereticle, מהסיבה הפשוטה שגיימרים שמשחקים משחקי יריות אולד-סקול הם לדעתי מראש, לא מחפשים את הניצחון בכל מחיר אלא את החוויה, בפורמט הכי הוגן שלה.

שימוש בסנייפר

דווקא בהיבט של אבי הסקופים, והנשק שכמעט ולא יכול להתקיים ללא כוונת, השימוש ב Hereticle לא משתלב איתו כיאה. זה אומר שבשימוש לטווחים ארוכים, אתם גם ככה נכנסים למצב של זום שיש בו כוונת, ועל זה תוסיפו עוד את הכוונת החיצונית, לא הכי אסטתי בעין, למרות שזה עשדוי להשתנות בהתאם לנשק ועיצוב הזום שלו.

Hereticle-gamepro-Preview

מצד שני, כשאתם במצב של אחד על אחד במשחק, ואין יותר מדי זמן להכנס לזום או אפילו לעשות קוויק-סקופ (QS), הכוונת החיצונית עובדת בצורה יעילה ומהווה כלי עזר לפגיעה מדוייקת מקרוב.

hereticle-qscop

משחקי גוף שלישי

ברוב משחקי גוף שלישי קיימת כוונת כזו או אחרת מובנית במשחק, וכשמדובר בקונסולות אז גם יש איימ-אסיסט. למרות שהמוצר לא הכי מתאים למשחקים מהסוג הזה, כי הכוונת עשויה להפריע לראות הממקודת במשחק עצמו, משחקי מולטיפלייר מהירים עשויים להיעזר ב Hereticle למרות ששוב, עדיין לא מדובר בהתאמה מושלמת למשחקים אלה.

נכון להיום, הקיט של Hereticle זמין למכירה מוקדמת ומוגבלת, כשלכל קיט מספר סידורי מ 1-100 ומחירו עומד על 100 דולרים. בהמשך המוצר צפוי להגיע גם לחנויות.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
14 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני ראיתי את הhereticle ואהבתי מאוד.

wow אני לא מאמין אתם ממש לא נורמלים זה סתם עוד דרך של לעשות כסף על אנשים כיאלו אתם לא יודעים שכוונת באמצע חחח אם זה עדיין ממש קשה לכם אתה יכולים לשים מדבקה על המסך נקודה קטנה אבל כל הכבוד להם שהם עושים כסף על אנשים כמוכם

(שיחקתי יותר מ 2000 שעות ב call of duty block ops 1 ואני בין ה5 הכי טובים בעולם למי שחושב שאני כותב את זה סתם, אני מבין ממש במשחקי יריות ואם אני חושב ככה כנראה שאני צודק)

msi? nvidia? you call your self one of the 5 best?
DOOR

חחחחח מה אתה בהלם? זה חייב להיות סיני מסין? למה שזה לא יהיה משהו מישראל וכן יש לי גם הוכחות ואתה גם יכול לשאול את ה 10 שחקנים הכי טובים בעולם מי קרע אותם ואל תשכח ששיחקתי יותר מ 2000 שעות מה שאתה לא שיחקת בכל המשחקים ביחד וגם לא תשחק

שלום לך “חסוי” איך אתה יכול להיות שחקן בין ה5 בעולם בBlack ops 1 כשאתה לא כותב את השם של המשחק לא נכון.
אני מת לנסות להיות את הHereTicle בעצמי ועם
אתה חושב שזה לא עוזר הנה הערוץ
HereTicle Frags
https://m.youtube.com/channel/UCvEjop0Zpf6Pq3c7vZ-IxWg
זה יעזור לך להבין.

כתבתי את זה מהר בגלל זה היתה טעות
אני עכשיו יכתוב את זה שוב בשבילך לאט
call of duty black ops 1
ריאתי את הערוץ מנסיוני האישי אני לא חושב שזה עוזר

ויש לי הרבה ניסיון עם שחקן בן 30 שהוא במקרא מקום שני בעולם
קוראה לי hacker ונותן לי ban מהסרבר
מה יש לך למות לנסות? אם אתה יכול לשים מדבקה קטנה על המסך
גם עם זה זה לא יעזור כולם יודעים שכוונת באמצע
ומי שלא יודע שהכוונת באמצע יכול לשים מדבקה קטנה על המסך
מצטער שאני אומר את האמת על המוצר אבל אל תדאגו אתם תרוויחו בכול זאת יש הרבה אנשים טיפשים שיכולים עדיין לקנות את זה
זה לא מעניין אותי עם אתם עושים כסף מטיפשים

Hi there,

Thank you for your feedback!

If you have a few minutes to spare, please take a look at this entry in our blog where we describe the rationale behind the external reticle idea: http://www.hereticle.com/2014/09/10/on-theory-of-external-reticle-gadgets/ .

We completely understand if this is not your cup of tea. However, since you’re an experienced gamer, would you consider taking a Hereticle unit for a spin and letting us know your impressions? No hard feelings if you’d rather not, but please drop us a line at http://www.hereticle.com/contact/ if you are interested. Thanks!

תקשיב חסוי מים אתה לא אוהב את זה למה אתה פה מה בכבנה? סתם כדי להגיב רע? לא אהבתה תילך.

עים*

מענין איך זה לשחק עם זה? לא מפריע?
מה שכן נשמע כמו אחלה מתנה לגיימרים

נראה מגניב! כמה יעלה בארץ?

$97 + shipping $20, but we have few (about 5) items in Israel so we’ll refund for shipping.

אתה מהיוצרים? אם כן כל הכבוד ככה עושים כסף על אנשים
בהצלחה

כן! מתנה טובה לגיימר חזק.