רשמי: הבטא הפתוחה של Battlefield Hardline בשלישי הקרוב ולכל הפלטפורמות

BFHL_Screens_Bank_Heist_Taser_WM-600x329

פרטים ותאריכים חדשים לגבי המולטיפלייר בבטא הפתוחה של Battlefield Hardline נחשפו אתמול על ידי EA המפיצה של המשחק ו-Visceral Games, המפתחת.

לפני כמה ימים צצה השמועה שהבטא של Battlefield Hardline תגיע ל-Xbox ב-3 בפברואר, וכעת מסתבר שהמידע הזה היה נכון ומדובר בתאריך רשמי: הבטא תהיה זמינה לשלל פלטפורמות מה- 3 עד ה- 8 בפברואר. הבטא של Battlefield Hardline תהיה פתוחה לכל המדינות בעולם ל- Xbox 360, Xbox One Playstation 4, Playstation 3 וכמובן PC כשבפלטפורמות הראשיות תצטרכו לדאוג לשטח של 10-11GB ולקונסולות הקודמות, רק 4GB.

התאריך לבטא מאכזב לא מעט את בעלי הקונסולות של מיקרוסופט, להם הובטח שהבטא תגיע מוקדם יותר מלשאר הפלטפורמות. אלו שישחקו בבטא, יוכלו לשחק במוד Hotwire, מוד בו הפושעים יוצאים לשדוד מספר רכבים. המוד יהיה זמין בשתי מפות בבטא, Downtown ו- Dust Bowl ושם תצטרכו חשיבה טובה, ומהירות. גם Conquest, אחד מהמודים הקלאסיים במשחק במשחק יהיה בבטא במפה Dust Bowl, עם עוד 64 שחקנים אשר נאבקים על נקודות השליטה.

Battlefield-Hardline-3
גנבים או שוטרים?

גם המוד – Heist  ייכלל בתוך הבטא של המשחק. למי שאינו מודע למוד, שם אתם משחקים כשודדים אשר מנסים להיכנס לבנק ולפרוץ לכספת, השוטרים יצטרכו לשתף פעולה כדי לעצור את הגנבים מלקחת את השלל. המוד הזה דורש שיתוף פעולה ביניכם, מאוד מאוד מומלץ לשחק עם חברים שאתם מכיר.

הבטא הפתוחה של המשחק תספק לכם גישה למערכת נשקים, רכבים, וגאדג'טים כמו רובה מחשמל, או מוקשים וציוד משוכלל. כמובן עקב הנשקים החדשים והאופציות המתקדמות שיהיו לכם בבטא, האסטרטגיה שלכם ממשחקי הבאטלפילד הקודמים לא תעבוד ותצטרכו לפתח אסטרטגיות משחק חדשות. אחת מהאופציות החדשות והמרכזיות במשחק, זו האומגה בה תוכלו להשתמש על מנת לברוח מאויבכם.

bf-hardline-7
קטע מהמוד Hotwire, בו אחד יצטרך לנהוג והשני לירות

עוד מוד חדשני ומהנה, אשר יהיה בבטא וייתן לכם מבט ראשוני אליו, אשר נקרא Hacker. במוד הזה אחד מכל צוות יצטרך לפרוץ לבסיס של השני בשביל: מצלמות אבטחה, איתור אויבים אשר ינסו להרוג אותכם ובכך תוכלו להזהיר את חברכם, או להגן על האזורים החשובים לכם.

אמר המנכ"ל של Visceral Games סטיב פפוטסיס:

אין שום דבר בעל ערך רב יותר לצוות שלנו מאשר המערכת יחסים עם הקהילה שלנו. התשוקה שלהם, מזינה את התשוקה שלנו. והמשוב שלהם ללא ספק עזר לנו להפוך את המשחק ליותר מהנה 

ועוד הוסיף:

אנו רוצים שהשחקנים יוציאו את נשמתם שבוע הבא בבטא, ושנוכל לבטוח בהם שייתנו לנו את המשוב על המשחק ושנוכל לכוונן את המשחק עד ליציאתו

Visceral Games שחררה אתמול טריילר חדש אשר מציג קצת מהסיפור, מהרובים החדשניים, הגאדג'טים, והאסטרטגיות החדשניות אשר יצפו לכם גם בבטא של המשחק:

כמה תמונות מהבטא של המשחק:

bfh_mp_downtown_1

bfh_mp_downtown_2

bfh_mp_dust_bowl_1

bfh_mp_dust_bowl_2

battlefield-hardline-beta-teaser1-620x340

המשחק Battlefield Hardline אשר פותח על ידי Visceral Games ויופץ על ידי EA ישתחרר אלינו במלואו ב17 במרץ 2015. 

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

איך מורידים?? (ps3)

פרסמנו כתבה חדשה עם לינקים: http://gamepro.co.il/2015/02/04/battlefield-hardline-open-beta-is-live/

שיחקתי בבטא/אלפא הקודמת ולא ריגש אותי כל כך

תגידו בבקשה אני צריך פליסטשן פלוס בשביל לשחק בזה? זה חשוב לי לדעת !! תודה!!

אני בטוח דרך החנות של האקסבוקס לייב

איך מורידים על האקס בוקס וואן בבקשה

כעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעעע!!!!!!

איך מורידים בPS4? חנות PSN?….

נראה חזק תודה רבה!!!!!!!!!