Guild Wars 2: Heart of Thorns הוכרז

gbtv-heart-of-thorns-small

המפתחים מבית ArenaNet הכריזו על הרחבה ראשונה למשחק התפקידים המוצלח Guild Wars 2

מייסד ArenaNet מייק אובריאן ובימאי המשחק קולין ג'והנסון הפתיעו אלפי מעריצים שנדחסו יחדיו אל העולם בPax South (וכמובן אלפי המעריצים האחרים שצפו ב-Twich) כאשר חשפו את סרטון ההכרזה של ההרחבה ובפירוט נרחב על התכונות החדשות שההרחבה תביא למשחק

אנחנו נרגשים להביא למעריצי Guild Wars 2 את ההרחבה הראשונה שלהם, Guild Wars 2: Heart of Thorns. לתכונות החדשות שאנו מציגים יש את הפוטנציאל להניע שנית את עולם הMMO קדימה. Guild Wars 2 הפר אמנות של MMO בדרך שבה שחקנים משחקים יחדיו וחווים את העולם שלעולם לא מפסיק לגדול. אך באותה מידה Guild Wars 2: Heart of Thorns  יציג סטים ותכנים שיחזקו את המנטרה שאומרת שהמסע עצמו הוא המטרה בדרך שבה שחקנים סוחפים עצמם בחוויה של MMO
*נאמר על ידי מייק אובריאן

תכונות ההרחבה

  • הלב של מגומה (The Heart of Maguuma) היא הרפתקה חדשה הממתינה בלב הג'ונגלים של מגומה שבהם תתעמתו עם המיניונים של מורדורמות', תגלו בעלי ברית מציבילזציות קדומות ותילחמו באויבים חדשים.
    -תוכן מאתגר לקבוצות.
    -עולם חדש של מפות ג'ונגל לחקירה.
    -אירועים ועלילה חדשים.
    -בחנו את נחישותכם בקרבי הבוסים החדשים.
  • מערכת המומחיות (the mastery system) – ההתקדמות במשחק תשונה לגמרי עם הצגת מערכת המומחיות החדשה. תוכלו לגלות אפשרויות חדשות לאימון הדמות שלכם על מנת למקסם את רמתה בעזרת מערכת שמתמקדת על פיתוח הפילוסופיה שהמסע צריך להיות המטרה במשחק. המערכת מוסיפה התקדמות משמעותית מבלי לפגוע ברמות והציוד שהשגת בעמל רב.
  • מקצוע חדש: רבנאנט (Revenant) – תעל כוחות אגדיים על מנת לטבוח את אויבך ולשחרר כאוס ברחבי שדה הקרב.  הרבנאנט נכנס לשדה הקרב מצויד בשיריון כבד וכוחות מעולם הערפל.
  • התמקצעות – מביאה את המשחק שלך לרמה הבאה בעזרת התמקצעות במקצועות אתה תוכל לקבל גישה לנשק שבעבר לא כולת להשתמש בו בגלל המקצוע שלך כמובן גם גישה לתכונות, יכולות ומכניקות ייחודיות שיהפכו את המקצוע שלך למשהו חדש
  • מצב מבצר ל-PvP – אסוף אספקה על מנת לשכור חיילים, הילחם על השליטה בגיבורים, אייש את הטרבושט(trebuchet) על מנת להגן על המבצר או הסתער על שערי האויב והבס את הלורד של הגילדה האויבת. השתמש בתכונה החדשה של צוות הגילדה על מנת ליצור צוות ולצאת לקרב על מנת להיות בראש הטבלה!. המצבר מציע דרך חדשה לגמרי לפאן התחרותי של המשחק.
  •  שטחי גבול חדשים ל WvW – חווה קרבות אפיים בשדה הקרב כמו שלא חווית מעולם. נווט בגבעות הבוגדניות בעלות המלכודות ששולחות את אויבן למעמקים האפלים מטה. המשימות במפה יהיו חשובות יותר מאי פעם בכל שהם יאפשרו אסטרטגיות וטקטיקות חדשות ומכניקות משחק חדשות שתרצה להשתמש לטובת עולמך.
  • גבעות הגילדה – הגילדה שלך שוטטה ברחבי העולם יחדיו ועכשיו הגיע הזמן לתבוע חלק ממנו. עבוד ביחד עם חברי הגילדה שלך על מנת לתבוע את חלקכם ולגדל את הגילדה שלכם בליבה של מגומה.

מה אתם חושבים על ההרחבה הראשונה למשחק? ספרו לנו בתגובות!

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות