Uncharted 4: מידע חדש פורסם על המשחק

Uncharted 4 תמונות חדשות

פרטים חדשים ומעניינים פורסמו על האקסקלוסיבי המצופה ביותר לקונסולת Playstation 4 לשנת 2015

המשחק Uncharted 4: A Thief's הוכרז רשמית לפני כחצי שנה, ב-E3 2014 ומאז לא קיבלנו יותר מידי פרטים חדשים על המשחק. אך מהחודש שעבר לאחר שפורסם גיימפליי באורך של 15 דקות, נראה ש- Naughty Dog רוצה לספר לנו יותר, כאשר הפעם בראיון למגזין Game Informer, במאי המשחק ומנהל הקרייאטיב, ברוס סטארלי וניל דרוקמן, סיפרו על החידושים שיגיעו למשחק, כמו הרגשה של משחק סאנדבוקס (עולם פתוח) ושיפור במערכת הקרב.

Uncharted 4

בראיון סופר איך נייתן דרייק (Nathan Drake) יוכל לעשות יותר מרק לטפס, להתכופף, להתגנב ולירות – הוא יוכל גם לקפוץ על אויבים בעזרת חבל שהוא תוקע בהר, כמו שהוצג בגיימפליי. "בעזרת האנוכיות של השחקן, שנוספו בחתיכות שלא בהכרח נראו בסרטון, איך אפשר ליצור זרימה גדולה יותר בתזוזה של השחקן? משהו שהוא עמוק ברמה הרגשית? כל אלה באים לידי ביטוי בכדי ליצור את Uncharted בצורה שנרצה לשחק אותו". אמר דרוקמן והמשיך: " יש לנו את הפרוסה האנכית ומצאנו את הזרימה שלנו ואת הקול של המשחק. בשבילנו, הלחימה ב-Uncharted היא מתי שזה זורם, זאת אומרת שאתה לא נמצא רק מאחורי מחסה, יורה על מישהו ומתכופף חזרה, אלא מתי שמאגפים את המחסה שלך ואתה נאלץ לקפוץ למעלה ולמטה בכדי להגיע שוב ליתרון."

uncharted 4

הסטודיו עובד בכדי ליצור הרפתקה גדולה בצורת ספר קומיקס גדול אבל בעולם שמרגיש תוסס ואמיתי. המשחק יכלול מולטיפלייר ובמהלך המשחק דרייק ילווה בדמות AI (נשלטת בידי המחשב) בצורת אחיו של דרייק שנקרא סאם ויש לו יכולות פיזיות דומות לדרייק.

המשחק צפוי לצאת מתי שהוא במהלך השנה, אקסלוסיבית ל-Playstation 4.

מקור, דרך Game Informer.

[divider]

 

 

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות