חברת הפיתוח Zombie Studios נסגרת

Daylight-developer-Zombie-Studios-CLOSED

NoLight: אולפני זומבי, חברת הפיתוח שחתומה על המשחקים Daylight ו Blacklight וגם Spec Ops נסגרת לאחר 21 שנות פעילות

חברת הפיתוח האמריקאית העצמאית Zombie Studios הודיעה באמצעות מכתב פרידה כי החברה תחדול מלפעול לאחר יותר מעשרים שנות פעילות. החברה ידועה בעיקר בזכות סדרת משחקי היריות הטקטית Spec Ops, משחק היריות מגוף ראשון החינמי Blacklight: Retribution ומשחק האימה האחרון שלה Daylight.

לא נמסרה סיבה לסגירת החברה, אם זה קשיים כלכליים או אם ראשי החברה מעדיפים להמשיך הלאה לפרויקטים אחרים, אך החברה הודיעה גם שמכרה חלק מנכסי האולפן לחברה חדשה מסיאטל בשם Builder Box.

להלן מכתב הפרידה במלואו:

זה כבר יותר מעשרים שנה שהכל התחיל. זומבי הוקמה באותה השנה שפורסט גאמפ שוחרר, הפלייסטיישן של סוני הושקה, וג'סטין ביבר נולד. זה היה גם 4 שנים לפני שגוגל נוסדה, ו -4 שנים לפני ש Half-Life שוחרר. מאז פרסמנו למעלה משלושים כותרים עבור כל קונסולה מרכזית, שותפות עם כמעט כל מו"ל, ואפילו קצת עבודה עבור צבא ארה"ב. עכשיו זה הזמן עבורנו להיפרד ולסגור את הדלתות שלנו.

הבעלים של אולפני זומבי פורשים ומבקשים להודות לכם, הקהל שלנו, שסיפק במשך שנים תמיכה. זה היה מדהים לעבוד עם כל הטכנולוגיות השונות לאורך השנים, חומרה ותוכנה, שגדלות עם התעשייה ועם הקהילה. כמו כן, אנו רוצים להודות לעובדים שלנו, בהווה ובעבר. למסירות שלהם ולתשוקה למשחקים כי היא מה שזומבי היתה, וזה כל העניין.

לבסוף, אנו רוצים לברך ולאחל הצלחה ל Builder Box, האולפן החדש והמתחיל שרכש חלק מהפירות של זומבי סטודיו, כולל כל הזכויות לBlacklight: Retribution. האולפן החדש מורכב מעובדי זומבי האחרונים ששמו לבם לBlacklight ואין לנו ספק ימשיך לעשות זאת.

תודה לכם, ו game on!

אולפני זומבי 1994-2015

 

Daylight משחק מפחיד

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות