ההרחבה החינמית ל AC: Unity תנחת בשבוע הבא

Assassin's Creed Unity Free DLC  Dead Kings

Dead Kings, ההרחבה הראשונה למשחק AC: U (והראשונה לשנת 2015) תגיע בחינם לבעלי המשחק ב 13 לינואר ויש גם טריילר חדש

יוביסופט הבטיחה שבשל ההשקה הבעייתית של Assassin’s Creed Unity היא תעניק למעריצים בחינם את ההרחבה הראשונה למשחק. יוביסופט למעשה ביטלה בצעד די דרמטי את ה Season Pass, חבילת ההרחבות למשחק בכדי לפצות את כל רוכשי המשחק בהרחבות ללא כל תשלום.

למרות מספר עדכונים ששוחררו למשחק, הוא עדיין מצריך עוד פאצ’ים שיגיעו בעתיד, וגם אם לחלקכם המשחק עובד “סבבה”, משתמשים רבים עדיין חווים בעיות ובאגים שלא נפתרו.

מה יש בהרחבת הקמפיין הראשונה?

אחרי האירועים של Assassin’s Creed Unity, ארנו עוזב את פריז לSaint Denis, ויוצא להרפתקאה חדשה בעיר מסתורית שמחזיקה את מאורותיהם של מלכים צרפתים היסטוריים. ארנו יעמוד בפני סיעה של אויבים חדשים (Raiders) מצויד בפנס ונשק רב עוצמה חדש, אקדח הגיליוטינה, ארנו יצטרך לנווט את דרכו כדי לחשוף את הסודות האפלים ביותר של העיר.
 
ההרחבה תציע חוויית קמפיין חדשה לשחקן יחיד, וכן פעילויות חדשות בעום פתוח ומשימות צד כמו תעלומות רצח חדשות, חידות, ואף משימות שיתופיות. שחקנים יוכלו גם לפתוח נשק חדש, ציוד, ותלבושות שניתן יהיה להשתמש בהם במשחק הראשי.

זה הזמן גם לציין שלאלה מיכם שרכשו את ה Season Pass מראש, יוביסופט מפצה אתכם במשחק מלא ובחינם, שניתן לממש עד ה-15 במארס וזו הרשימה:

ההרחבה Dead Kings תשוחרר ב 13 בינואר לפלייסטיישן 4, אקסבוקס וואן ול PC.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

4 פאצ’ים, האחרון שוקל כמעט כמו המשחק כולו, והוא עדיין מלא בבאגים ובלתי שחיק. בזיון של משחק. וגם נראה משעמם במיוחד מהחצי שעה הראשונה שלו.