חורף חמים: המשחקים הגדולים של החודש

משחקים-גדולים-ינואר-2015

GTA V מגיע סוף סוף למחשב, הזומבים של Dying Light ושל החידוש ל Resident Evil, סיינט רואו חדש ועוד משחקים גדולים שיוצאים החודש

שנת 2015 כבר כאן וחודש ינואר, שהוא מסורתית חודש רגוע יחסית, הולך להיות חודש די חזק, שיהווה הקדמה לחודש ענק שמחכה אחריו.  אמנם הפסימים שבחבורה יגידו: "שנה חדשה, הבטחות ישנות וסיכוי קלוש לקבל משחקים מדהימים", אבל יש לנו הרגשה ששנת 2015 דווקא, היא זו שתביא את הבשורה הגדולה של המשחקים הגדולים שהיינו צריכים לקבל בשנה שעברה. הקונסולות החדשות כבר הגיעו לגיל של שנה פלוס, והגיע הזמן לקיים את ההבטחה הגדולה שלהן, עוד השנה:

Saints Row: Gat Out of Hell / Re-Elected 

ישוחרר ב 23 בינואר (PC/PS4/X1)

סיינטס רו 4, המשחק הקודם בסדרה צפוי להגיע לקונסולות החדשות, שיישא את השם Saints Row IV: Re-Elected, ויביא לקונסולות החדשות את כל ה-DLC, אתגרי קהילה ושיפור קל לגרפיקה. ביחד איתו תושק הרחבה עצמאית (שלא דורשת את המשחק המקורי) בשם Saints Row: Gat out of Hell שכשמה כן היא: שטנית שתיקח אתכם היישר לגיהנום!

במהלך סיאנס שמנהלים חברי כנופיית הסיינטס, ג'וני גאט הבוס הגדול וקינזי נשאבים בשער שנפתח במהלך הסיאנס לתוך הגהנום, ונכנסים ליריבות עם השטן, כל המשחק כולו יתרחש בגהנום, שעל פי Volition גודולו קטן פי 2 מגודל העיר סטילפורט שמוכרת לנו מסיינטס רו 3 ו-4.

Gat Out of Hell תאפשר לכם להשתמש בשמירה שלכם מ-Saints Row IV כך שתוכלו להביא את הדמות שלכם לתוך סרטוני המשחק.

[divider]

Resident Evil HD Remaster

ישוחרר ב 20 בינואר (PC, PS4/PS3, X1/X360)

באוגוסט שנה שעברה, הכריזה קפקום כי Resident Evil המקורי יקבל גרסת HD מחודשת ויגיע ל PS4, Xbox One, PC, PS3 ו Xbox 360 בתחילת 2015. למי שלא בקיא בז'אנר, מדובר באחד המשחקים הטובים בסוגת האימה-הישרדות, ורימייק למשחק שכזה, הוא תמיד צעד מבורך.

Resident Evil שוחרר לראשונה בשנת 1996 לקונסולת הפלייסטיישן 1 (PS) וגם למחשב האישי, וזכה לביקורות נלהבות. הגרסה המחודשת תתבסס דווקא על הגרסה שיצאה למשחק ב 2002 לקונסולה של נינטנדו, GameCube.

המשחק המחודש יכלול כמובן שיפורים גרפיים וליטושי טקסטורות כדי שיתאימו לתקופתנו, השיפורים כוללים גם תמיכה במסכים רחבים, רזולוציה 1080p למחשב ותמיכה בסראונד 5.1

[divider]

Grand Theft Auto V למחשב האישי

ישוחרר ב 27 לינואר

gta-v-ps4-REVIEW

את המשחק הזה אין צורך להציג כמובן, כי GTA V הוא אולי המשחק הכי מפורסם היום בעולם המשחקים, אחרי הצלחה מסחררת בדור הקודם והמשך ההצלחה גם לדור הקונסולות הנוכחי, מגיע המשחק סוף סוף לפלטפורמת ה PC.

גרסת המחשב של המשחק תכלול את כל התוספות והחידושים שקיבלו הקונסולות הנוכחיות, כולל תכנים בלעדיים לאונליין והמצב של מבט מגוף ראשון.

gta-v-FPS-REVIEW

מה שבטוח זה שהרחבת ה-Heists תושק לכל הפלטורמות יחד, ולמרות שאין לה עדיין תאריך, יש למה להמשיך ולחכות. ועוד לא התחלנו לדבר על המודים…

[divider]

Raven's Cry

ישוחרר ב 26 לינואר (PC|Mac|PS3|PS4)

משחק ההרפתקאות/פעולה שמשלב גם אלמנטים ממשחקי התפקידים, הוא אולי המשחק הכי פחות מוכר כאן, הסיבה לכך היא שהמשחק הוכרז לראשונה אי שם ב… 2011, וכל פעם לקראת ההשקה, הוחלט לדחות אותו שוב ושוב. אז 4 שנים כמעט מאז ההכרזה, אנו מקווים שהמשחק אכן ישוחרר, ולמרות שממבט ראשון המשחק נראה כמו עוד חיקוי ל Assassin's Creed IV: Black Flag, משחק הפיראטים הזה עשוי עוד להפתיע.

אתם משחקים את כריסטופר רייבן שהוריו נרצחו על ידי שודדי ים כשהוא היה ילד, ולבסוף רייבן מתגלגל לאורח חיים עלוב, ולאירועים אלימים של פיראט. להבדיל מרוב הפירטים, שמטרתם בחיים היא לשים את היד על אוצר כזה או אחר, לרייבן יש מטרה אחת בחיים: להרוג את האיש שאחראי למותם של הוריו.

המשחק ישוחרר דיגיטלית ב 26.1 ל PC|Mac|SteamOS|Linux וגרסת ריטייל שלו תשוחרר ב 28.1 ל PC|Mac|PS3|PS4.

[divider]

Dying Light

ישוחרר ב 30 בינואר (PC/PS4/X1)

dyinglight-zombies

Dying Light הוא משחק הישרדות זומבים מגוף ראשון, בעולם פתוח שהוכרז לפני יותר משנה ע"י חברת טקלנד, שאחראית על סדרת Dead Island. החברה עדיין מאמינה בעולם שכולו זומבים, והמשחק החדש שלה שמבוסס על מנוע חדש, ישלב אפילו פארקור. במשחק תיאלצו לתכנן היטב את מהלך העניינים, שכן, הוא מכיל שני פרקי זמן בסיסיים שמשפיעים על מהלך המשחק, יום ולילה.

Dying Light Zombies Game

בדומה למשחקי הישרדות/זומבים אחרים וטוביםDying Light יכיל מערכת ה-Crafting ותוכלו למצוא יותר מ-100 כלי נשק שונים.

*שימו לב שכל התאריכים שלמעלה מתייחסים למועד יציאת המשחקים באירופה, ולא בארצות הברית, כך שיש משחקים שישוחררו כמה ימים קודם, אבל רק לשוק האמריקאי.

[divider]

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
9 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חודש מעולה של משחקים ובחיים לא שמעתי על משחק הפיראטים הזה, אעקוב אחרי זה תודה!!

כל המשחקים האלה משתחררים החודש, ורק אני מתגייס. 🙁

הלכה הבגרות בהיסטוריה ב' ….

טוב…

צריך לפרוש מהלימודים.

נו יוצא GTA5 איך יכול להיות חודש גיימינג לא טוב?

GTA V המישחק באמת שהגיע הזמן

החודש הכי טוב השנה עומד להיות החודש כש The Witcher 3 יצא, מאי. 3:

יאללה GTA V הגיע הזמן …..

חודש טוב…