אוריג'ין נפרץ? משתמשים מתלוננים על חיובים כוזבים

ea-origin

מספר משתמשים ברחבי האינטרנט טוען כי שירות המשחקים של EA חייב אותם בלי שביצעו רכישות. נציג החברה טוען שאין ראיות לבעיות אבטחה.

האם האקרים מנסים להשתלט על חנות המשחקים של חברת EA? קשה לקבוע בשלב זה, אך, כמו בכל בעיות אבטחה מהסוג זה, צריך מסה של מתמשים שנפגעו כדי להכריז על בעיה, אבל אתמול החלו דיווחים ממספר לא מועט של משתמשים שחויבו עבור רכישות שהם לא באמת עשו, כשהמשחק הבולט ברכישות כוזבות אלו הוא FIFA 15.

מפנייה שנעשתה לחברת EA, התקבלה התשובה הרשמית הזו:

בבדיקה ערכנו לא מצאנו שום אינדיקציה בשלב זה של הפרת מסד הנתונים של חשבונות משתמשים. פרטיות ואבטחה של מידע חשבון משתמש הן בעל החשיבות העליונה עבורנו. אנו מעודדים את השחקנים שלנו להשתמש בזיהוי משתמש וסיסמאות מקור ייחודיים לחשבון שלהם ולדווח על כל פעילות שהם מרגישים שעשויות להיות בלתי מורשות. לתמיכת לקוחות EA פנו ל help.ea.com

באתר Reddit נפתח אשכול די גדול שמרכז משתמשים שנפגעו, וגם אם בדקתם ומצאתם שאתם לא ברשימה, כדאי לציין שאוריג'ין מאפשר אימות דו-שלבי, כך שאם אתם ממש רוצים להיות רגועים, כדאי שתפעילו אימות זה.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני חייב לציין לטובה את התמיכה התכנית של origin. באותו יום בו גיליתי חיוב על משחק שלא קניתי, כבר קיבלתי החזר כספי מלא אחרי צ'אט עם נציג. כבוד לשירות המושמץ בהיסטוריה

מוזר נרה לי זה אנשים שעשו עם הכרטיס אשראי שלהם עוד דברים במקומות אחרים ואם הם מקבלים את המשחק זה בכלל מוזר למה שמישהו יקנה סתם משחקים לאנשים? משעמם לו?

איך אפשר לפרוץ עם הכרטיס אשראי לא נשמר באוריגי'ן כל פעם צריך לכתוב אותו איך הם לוקחים את זה

ישנם אנשים ששומרים