"eSports צריך להיות חלק מהאוליפיאדה"

Video games should be in Olympics, says Warcraft maker

גיימינג תחרותי צריך להיות חלק מענפי הספורט של האולימפיאדה, סובר אחד מיוצרי World of Warcraft

הספורט האלקטרוני, eSports או איך שלא תגדירו את תחרויות הגיימינג הגדולות, הוא לא באמת ענף ספורט רשמי, אלא אירוע דיגיטלי המוני שמצליח לשאוב אליו אוהדים רבים. רוב פארדו, אחד מאנשי הקריאייטיב הוותיקים בתעשיה, שעזב בתחילת השנה את חברת Blizzard אחרי 17 שנה ושחתום בין היתר על המשחק ההמוני המצליח WoW, חושב שהגיע הזמן שיתייחסו יותר ברצינות לספורט האלקטרוני ושהוא צריך להיות חלק אינטגרלי מאירוע הספורט החשוב בעולם, האולימפיאדה.

בראיון ל BBC הוא מציין כי יש כרגע ויכוח בריא בנוגע ל eSports, אם צריך או לא להיות באולימפיאדה:

אני חושב שהדרך שאתה מסתכל על eSports היום היא שזה סט של כישורים (skillset) תחרותי מאוד ואתה מסתכל על הגיימרים המקצועיים האלה והרפלקסים המהירים כברק שאמורים לקבל החלטות מהירות מאוד בזמן כל כף קצוב. כשאתה מסתכל על 'פעולות לדקה', מדובר על מעל 300.

E-SPPORTS should be in Olympics

פרדו אמר שזה קשה עדיין לחשוב על משחקי וידאו כספורט אם אתה מגדיר את זה אך ורק כדבר שדורש מאמץ פיזי, אלא שהוא מטיל ספק בהגדרה זו שניתנה לאירועים אחרים שכבר כלולים באולימפיאדה.


רשת הטלוויזיה ESPN כבר משדר אירועי eSports של Dota 2 וLeague of Legends בערוץ המקוון שלה, ESPN 3, אבל נשיא החברה ג'ון סקיפר, הצהיר לאחרונה כי הוא אינו רואה במשחקי וידאו ענף ספורט אמיתי:

זה לא ספורטזו תחרות. שחמט הוא תחרות. הדמקה היא תחרות, בעיקר, אני מעוניין לעשות ספורט אמיתי.

מה דעתכם, מגיע ל eSports להיות חלק מהאוליפיאדה?

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מסכים עם הדעה של ג'ון סקיפר בנושא.

גם אני, רק לחשוב להעניק מדליה אולימפית לאיזה גיימר קוראני בן 16 כי ניצח בסטארקראפט סיני אחר, נשמע לי קצת מזלזל באירוע הספורט העתיק בעולם