מיקרוסופט מתכננת אירוע מפוקס משחקי PC בינואר

Microsoft-main

ברבעון הראשון של השנה הנוכחית הבטיח ראש מחלקת הבידור של מיקרוספוט, פיל ספנסר, שקהילת הגיימינג על המחשב האישי תזכה לשינויים דרסטיים במדיניות החברה למשחקי PC, האם הוא הולך סוף סוף לממש את ההבטחה?

מיקרוסופט לא ידועה ביחס חם, מבחינה יחצנית וטכנית לפלטפורמת ה-PC, כשמדובר במשחקי וידאו. בראש ובראשונה עומד הכשלון הנחרץ עם Games For Windows Live, מערכת הגיימינג למחשב של מיקרוסופט שהייתה אמורה להביא את מאפייני שירות ה-Xbox Live המוצלח שלה לפלטפורמת המחשב, אך הניסיון הסתכם כאסון קטסטרופלי עם שגיאות, אינספור בקשות לעדכונים ושכבת DRM ממש לא נעימה ועקשנית.

בסוף שנה שעברה התחילו לרוץ שמועות בעקבות דף תמיכה ל-Age Of Empires Online שהודיעה שמיקרוסופט סוף סוף הולכת לחסל את GFWL סופית ב-1 ביולי השנה, אך ביוני מיקרוסופט כבר עשתה  סיבוב 180 מעלות על ההחלטה הזאת, ויכול להיות שהמהלך הזה עלה בדיונים פנימיים במיקרוסופט אך נגנז בעקבות כניסת ספנסר לתפקיד. למרות זאת, זה לא מנע ממפתחים רבים להתחיל להעביר את המשחקים שלהם לעבר מערכת Steamworks המוצלחת של חברת Valve.

האירוע המתוכנן יתרחש במטה מיקרוסופט העולמית ברדמונד, וושינגטון. האירוע יתמקד במערכת ההפעלה הבאה של מיקרוסופט, Windows 10, שעל פי השמועות, גיימינג יהיה חלק מאוד מרכזי בה.

 אני אדבר עוד על מה שאנחנו עושים עם Win 10 בינואר, הגיע הזמן שנדבר גיימינג על המחשב.

בהכרזה הרשמית של האירוע, נכתב שספנסר יצטרף לפאנל של בכירי החברה שידונו "בחווית הלקוחות של Windows 10"

בגזרת הקונסולות של מיקרוסופט:
Xbox One נהנתה מהצלחה ענקית בסוף השנה הזאת, והפכה להיות הקונסולה הנמכרת ביותר בארה"ב ובברטניה לחודש נובמבר. לפי התחזיות, ה-Xbox One צפויה לעקוף בענק את ה-PS4 בשנה הבאה. המכירות הטובות מייצגות מהפך עצום למיקרוסופט בארה"ב, בעשר החודשים הראשונים להשקתה הPS4 עקפה את הXbox One במכירות, הניצחון החודשי היחידי לפני נובמבר השנה היה שנה שעברה, בדצמבר.

האם מיקרוסופט בדרך לעלות על דרך המלך? מה דעתכם? שתפו אותנו בתגובות!

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
8 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הלוואי ! בלי שום קשר הולכת להיות שנה מעולה לגיימרי הPC 🙂

תודה לה' וטוב שנזכרווו…!!!

מה נזכרו? מיקרוסופט מבטיחה שנים להחזיר את הגיימינג למחשב האישי
אז היא מבטיחה…

אם הם באמת יעשו קרוס פלטפורם, אני מקווה שיוציאו למחשב גם משחקים בלעדיים ישנים יותר שיצאו רק לאקסבוקס 360. במיוחד ההרחבות לטומב ריידר אנדרורלד. פשוט בושה כל בלדעדיות הזאת בגיימינג. שיתאחדו ביחד סוני ומיקרוסופט שלא יבוא על חשבוננו במה אנחנו יכולים לשחק ובמה לא. פשוט חוצפה!!!

נראה שמייקרוסופט הבינו שהם שולטים בשוק מערכות ההפעלה רק כי אין באמת תחליף היום למערכת הפעלה למחשבי גיימינג, והקונסולות גורמות לזה שיותר ויותר אנשים יתקינו MAC OS או לינוקס אם הם ימשיכו בקו הנוכחי של קונסולות כמכונות משחקים בלעדיות. בגלל זה שמתי לב שהבלעדיים לאקס בוקס ברובם יוצאים גם ל PC. טוב מאוד, תעשיית הבלעדיים הורסת את הגיימינג וצריכה להעלם.
אז שיהיה להם בהצלחה, כי בגלל דחיפת הקונסולות שלהם (ושל סוני, הם לא חפים מפשע) הם העירו 3 ענקים נגדם. עכשיו גם NVIDIA וגם AMD מפתחות טכנולוגיות מתחרות ל DIRECT X של מייקרוסופט שיעבדו על כל מערכת הפעלה, ו VALVE דוחפים קדימה תאימות משחקים ללינוקס.
האמת, כל הכבוד להם, הם התעשתו מוקדם מאוד יחסית. גיימינג על PC עדיין נשלט חזק בידיים שלהם, ואני שמח לראות שהם פועלים לשמר את זה לפני שמה שציינתי משפט למעלה הופך לאיום אמיתי. אבל הענקים התעוררו, ושום בר לא ירדים אותם עכשיו, ואנחנו ציבור הלקוחות רק נרוויח מהתחרות. כל עוד לא יהיה דבר כזה בלעדיים כמובן.

הפסקה האחרונה זה ציטוט? כי זה נשמע כמו בולשיט.

מארקי הם לא רושמים פה שטויות אולי ליפני שאתה מדבר בולשיט תבדוק את עצמך למנוע פדיחה …
http://www.vgchartz.com/
אקס בוקס באמת עקפו את הps4 בצפון אמריקה ..

סלח לי, אני לא כותב שטויות. זה מנתוני הNPD.