הרחבת קמפיין חדשה מגיעה ל Total War Rome II

Wrath-Of-Sparta-Total-War-Rome-2-Campaign
הרחבת הקמפיין החדשה לTotal War: Rome 2 לוקחת אותנו ליוון העתיקה ולתקופה המסעירה של המלחמה הפלופונסית

הרחבת הקמפיין החדשה “זעמה של ספרטה” מתחילה בשנת 432 לפני הספירה וזו התקופה המוקדמת ביותר שאי פעם סדרת Total War הגיעה אליה. “זעמה של ספרטה” היא הרחבת קמפיין חדשה שעוד לא היה כמוה שמחייה את המאבק הנואש של ערי המדינות היווניות לחיים בפירוט רב שיוכל לספק לכם שעות רבות של הנאה.

מפת הקמפיין החדשה מציגה בצורה מפורטת ביותר את העולם היווני העתיק בעזרת 22 מחוזות ו 78 אזורים שמכסים את היבשת, האיים והחוף היווני. על המפה ישנם 12 פלאים שבינם נכללים: הריסות טרויה, המקדש של זאוס והקברים המלכותיים של מקדוניה. בנוסף לכך כיוון שהקמפיין זה נפרס לאורך שנים קצר יותר מהקמפיין הראשי כל תור מייצג תקופה של כחודש.

מפת הקמפיין "זעמה של ספרטה"
מפת הקמפיין “זעמה של ספרטה”

אם תסתכלו בקצה הימני התחתון של המפה תוכלו לראות את מיקום מושבה של האימפריה הפרסית במפה והיא תאשר מחוץ לעניינים היוונים אך במקרה שאחת מן ערי המדינה היוונית תעלה בחוזקה ותשלוט על כל ערי המדינה האחרות האימפריה הפרסית תחל להסלים את מערבותה הצבאית באזור על מנת להכריע את האיום החדש.

בקמפיין נוכל לשחק בתור אחת מארבע אומות שונות:

  • אתונה – המרכז האינטלקטואלי של העולם העתיק, אתונה מרוויחה היטב מהייצוא התרבותי שלה ועליונות הצי שלה אומרת שכושר הייצור הימי שלה גדולה משכניה.
    Total-War-Rome-2-Warth-Of-Sparta-Campaign-Athens
  • קורינתוס – עומדת בצילה של כוח התעשייה האתונאית כלכלתה של קורינתוס סובלת אך למרות זאת בגלל המסורת הימית הגאה שלה מלחיה מנוסים יותר וספינותיה מהירות יותר. ובעקבות פולחנה המסור של האלה אפרודיטה ישנה שפע של אוכלוסייה.
    Total-War-Rome-2-Warth-Of-Sparta-Campaign-Korinthos
  • ספרטה –  השליטה הבלתי מעורערת של ספרטה על ה-הלוטים(בני המעמד הנמוך בספרטה) אומרת שהם מפקדים על שפע של אוכלוסיית עבדים. עבדים אלו מנהלים את האספקטים הנחותים יותר של החיים(מבחינת הספרטנים) – חקלאות, מלאכה וכדומה דבר אשר מאפשר לספרטנים לרדוף אחר חיים של שלמות צבאית בעזרת אחד ממשטרי האימונים הצבאיים הקפדניים והמפרכים ביותר בעולם העתיק, ספרטה מייצרת לוחמים מנוסים לפני שהם מגיעים לשדה הקרב.
    Total-War-Rome-2-Warth-Of-Sparta-Campaign-Sparta
  • הליגה הבויאטנית – בתור יריבתה המושבעת של אתונה, בויאוטיה סובלת ביחסיה הדיפלומטים עם שבטי איוניה הפרו אתונאים אך למרות זאת חזרת של הגאווה ותחושה של חשיבות בעולם מניעה את לוחמה למעשי גבורה גדולים בשדה הקרב.
    Total-War-Rome-2-Warth-Of-Sparta-Campaign-Boitan

היוונים של אותה העת היו ספורטאים נלהבים ביותר והתחרות השנתיות של המשחקים האולימפיים, פיתיים, איסתמיים והנמאיים מיוצגות במשחק. כל אחת מן התחרויות נערכת במהלך השנה ואנו כשחקנים נקבל מספר אפשרויות על מנת להביא את הגיוון הזה בחיים היוונים לידי ביטוי. האם אתה תתן חסות לספורטאי?, תגבה מתחרה?, תשלח שליח? או שלא תעשה כלום? כמו כן מיוצגים בקמפיין גם הפסטיבלים הדתיים של העולם היווני המביאים את הבונוסים וההטבות שלהם. הפסטיבלים מספקים עוד הצצה לגיוון בחייהם של היוונים.

בנוסף לכך כיוון שכל האומות המיוצגות במפה למעט האימפריה הפרסית הן הלניסטיות  אז ה”תרבות” הוחלפה ב”שבטיות”.  כל אומה משתייכת לאחד מן השבטים היוונים, ובעוד שכל ארבע האומות שניתן לשחק איתן לא סובלות מתסיסה של האוכלוסייה בעקבות נוכחות של אחד מהשבטים היוונים האחרים, יחסיהן הדיפלומטיים עם אומות אחרות שלא נחשבות “יווניות אמתיות” יסבלו מקשיים חמורים.

300px-Rome_II_Theban_Hippeus_poster_final“זעמה של ספרטה” מציג לנו עץ טכנולוגי חדש אשר משקף את הפיתוחים הצבאיים, הימיים והאזרחיים של התקופה. בדומה לעצי טכנולוגיה אחרים במשחק ובקמפיינים השונים שלו יהיו שישה ענפים שונים לחקר שיאפשרו לשחקן להתקדם בתחומי הצבא, צי  וטכנולוגיות עזר: פילוסופיה, אסתטיקה ומתמטיקה.

לא רק עץ הטכנלוגיה מקבל גיוון וחידוש אלא גם מגוון יחידות הצי והצבא. מגוון היחידות החדש כולל מעל ל50 יחידות צי וצבא חדשות שבניהן נמצא יחידות מומחיות וחיילים אגדיים כמו ההופליטים הספרטניים. ותוספת חדשה לקמפיין תהיה נוכחתן של יחידות עלית בדומה למה שראינו בTotal War: Shogun 2.

ההרחבה “זעמה של ספרטה” תצא ב16 לדצמבר השנה (2014), מה אתם חושבים על הרחבת הקמפיין החדשה?

[divider]

 

 

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות