The Witcher 3 נדחה בעוד שלושה חודשים

The Witcher 3 Wild Hunt delayed again, now due May 2015

מחסל המכשפות השלישי יעוכב בשנית ותאריך היציאה החדש שלו הינו ה19 במאי, 2015.

רק בסופשבוע האחרון זכינו לקבל טריילר חדש לאחד המשחקים הכי מצופים לשנת 2015, אך The Witcher 3 שנדחה כבר פעם אחת לפברואר שנה הבאה, נדחה שוב וצפוי להשתחרר בעוד חצי שנה מהיום. חברת הפיתוח CD PROJEKT RED כתבה מכתב ובו התנצלה על הדחיה:

ידענו שהמשחק ידרוש הרבה אמביציה, אנחנו רוצים, ועדיין מתכוונים להביא לכם חוויה בלתי נשכחת, הרפתקאה אפית וגדולה בעולם פנטזיה גדול…עם זאת הסתכלנו על העומס הגדול שזה גרם לחברה שלנו, אפילו כשכולם עובדים במהירות המירבית, הבנו שאנחנו צריכים עוד 12 שבועות, אז אנחנו דוחים את השיחרור של המשחק ל19 במאי 2015

The Witcher 3 Wild Hunt delayed again

אני אישית מצדיע להם. זה לא מספיק להוציא משחק רחב יריעה על מנת שהוא יהיה משחק השנה. אני חושב שהסיבה הראשית לעיכוב כזה הינו ליטוש המשחק לכדי שלמות. זה אומר הימנעות מבאגים, בעיות סאונד וכדומה.  אם אפשר להקיש מהשקת Dragon Age: Inquisition, עוד משחק תפקידים גדול מלא בבחירות חשובות, מאידך, הוא גם מלא בבאגים ובעיות. דחיה של שלושה חודשים בשביל שנקבל משחק "מוגמר" הוא מחיר קטן מאוד.

את The Witcher 3: Wild Hunt בישראל תפיץ חברת EdLee Entertainment והוא ישוחרר כאמור החל מה 19 במאי 2015.

https://www.youtube.com/watch?v=tCsur-xaGHI

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

כול כבוד על השקעה לא כמו Ubisoft

נ.ב- בעמוד הראשי, המצגת של הכתבות הראשיות פשוט רצה בהצגה של השקופיות.

לפחות זה עם סיבה מוצדקת. אני באמת מצפה בכיליון עיניים למשחק, וכמעט ואין אולפני פיתוח שאני בוטח בהם כמו ב- CDPR שלא יוציאו משחק מלא בבאגים ושלא ניתן שחק בו.

כן אה? לא כמו Bioware האלה או 2K או בת'סדה.

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x