החלק השני של Broken Age נדחה

זוכרים את Broken Age? הצלחת הקיקסטארטר המסחררת של דאבל פיין, טוב.. מסתבר שהדברים לא הולכים בצורה המצופה ממשחק קיקסטארטר שגייס 3.3 מליון דולר מתוך מטרה של 400 אלף, עוד לפני שהיה לו שם.

Broken Age חולק לשני חלקים, כאשר הראשון שוחרר אי שם בינואר של השנה וכבש אותי ועוד שחקנים ומבקרים רבים והותיר את השחקנים עם טעם טוב וסוף מותח.. מאוד מותח. הפרק השני, היה אמור להשתחרר עד סוף השנה, אך כאשר עם הזמן לא היו שום עדכונים על פיתוח הפרק, היה ניתן להבין שהדברים לא הולכים בצורה החלקה ביותר.

גרג רייס מדאבל פיין דיבר על הליך הפיתוח בפורום של דאבל פיין ואמר:

המטרה העיקרית של הצוות כרגע היא לסיים את כל העבודות הסופיות כך שגרסת האלפא של כל החלק השני תהיה מוכנה לקראת סוף השנה. מה שאומר כמו שבטח רובכם הבנתם, המשחק יגיע בתחילת שנה הבאה (2015)

על המשחק עצמו הוא הוסיף:

המשחק נראה ממש טוב והצוות עובד במהירות המירבית, אך עדיין יש זמן שהמפתחים צריכים על מנת להביא את המשחק לרמה שאנחנו רוצים שהוא יעמוד בה.

על פי דיווחיו של גרג, לפי בוחנים ששיחקנו בחלק השני של המשחק, אורכו נע בין 8-12 שעות (הרבה יותר ארוך מהחלק הראשון אותו סיימתי ב-3 שעות), הפאזלים מאתגרים ברמה מספקת והם אהבו את הכיוון העלילתי אליו הולך המשחק.

ברוקן אייג’ הוא לא משחק שלא פגש דחיות בעבר, המשחק (שני חלקיו) היו אמורים להשתחרר באוקטובר של 2012, אך קרה מה שקרה והמשחק נדחה לספטמבר 2013, ולאחר מכן ביולי טים שייפר הודיע שהוא מחלק את פיתוח המשחק לשני חלקים על מנת לשחרר משהו עוד בינואר 2014. כמובן שיש לציין שאם ברשותכם החלק הראשון, אתם תקבלו את החלק השני ללא תוספת בתשלום.

[divider]

משהו מוזר קורה באולפני דאבל פיין בזמן האחרון, לאחר שפרויקטים ממשיכים ליפול ולהיעצר, ראשון היה זה Spacebase DF-9 שפיתוחו נעצר בדרך מסתורית, לאחר מכן בוטל עוד פרוייקט לא מוכרז של החברה לאחר בעיות בתקשורת עם המפיצה, מה שהוביל לפיטורי 12 עובדים. הפרויקטים שבקנה של האולפן, החלק השני של Broken Age, Massive Chalice והרימיייק של גרים פאנדנגו ל-PS4 על פי הנאמר לא בסיכון, אך עקב הימים האחרונים והמרים יש את הסיבה לדאוג לעתידם.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
0 תגובות
פידבקים
צפו בכל התגובות