AC: Unity ישתמש במספר רב של טכנולוגיות Nvidia ב PC

ACUNITY

ספק אם כתבה זו תעזור לכם ולי לשכוח את הדרישות המטורפות שיוביסופט הציבה לכותר הגדול הבא בסדרת Assassin's Creed, אך בהודעה אחרונה של יוביסופט ונווידיה נחשף כי AC Unity ישתמש במספר גדול של טכנולוגיות מבית היוצר של נווידיה, למחשב בלבד.

Assassin's Creed Unity הוא הדבר הגדול הבא בסדרתה השנתית של יוביסופט, והמפתחת, Ubisoft Montral, אומרת שהיא ווידאה שהמשחק יציג פיצ'רים שאפתניים – מהעולם הפתוח הגדול של פריז בתקופת המהפכה ועד מצב ה-"Co-Op" החלק, מערכת הלחימה המשופצת, החקירה, מכניקת ההתגנבות, ועוד הרבה יותר. בעוד כל הפיצ'רים הנ"ל יהיו זמינים בכל הפלטפורמות, את גירסאת המחשב יוביסופט לוקחת צעד קדימה, הודות לעזרה שקבלה החברה מנווידיה, שמרבה לשתף פעולה עם יוביסופט.

UBISOFT NVIDIA

זו לא הפעם הראשונה שאנו שומעים על צמד "יוביסופט-נווידיה".

לפי בלוג GeForce, שתי החברות היו נלהבות להמשיך את השותפות שהחלה לפני כמה שנים, וכתוצאה מכך, ישתמש Assassin's Creed Unity שימוש מלא בטכנולוגיות GameWorks של נווידיה כדי להבטיח שהמשחק יראה נהדר עד כמה שאפשר במחשבים המצוידים בכרטיסי מסך של נווידיה.

במחשב, אתם תקבלו חוויה מקסימלית הודות לשותפות שלנו עם יוביסופט, שאפשרה לנו לשלב מספר טכנולוגיות GameWorks שמשפרות באופן משמעותי ביותר את הדיוק הגראפי והריאליזם של פריז בתקופת המהפכה הצרפתית

כך אמרה Nvidia.

NVIDIA

המון מכניקות נוספו לגרסאת המחשב.

לצד המכניקות השונות שניתן למצוא בגרסאת המחשב של Assassin's Creed Unity ניתן למצוא HBAO+, שהופך את טכניקת הרינדור "Ambient Occlusion" לאפילו יותר טובה, מה שמשפר את כל איכות התמונה בכל מקום. יש גם PCSS (טכנולוגיית צללים של Nvidia) חדשה שתגרום לצללי המשחק להיראות הכי טובים שאפשר כשהדמות שלנו תפגוש באוביקטים שונים. כאשר שני האלמנטים ביחד, בנוסף לטכנולוגיית Tessellation מתקדמת, הדברים נראים הרבה יותר טוב, לפי נווידיה.

עם ה-"Advanced Tessellation" של נווידיה, ישנה תוספת גדולה מבחינת הריאליזם, ופרטים שמופעלים על ידי DirectX 11 מקבלים שיפור במראה הגיאומטרי, כמו כבישים, גגות, מבנים, ועוד הרבה אלמנטים במשחק, ודבר זה גורם למשחק להיראות טוב יותר, עם רמת פירוט גדולה יותר, כמעט בכל חלק של המשחק. יותר מכך, עם ההוספה של פירוט גיאומטרי אמיתי, משטחים ואובייקטים מקבלים גיוון צבע והצללה משופרת בעזרת HBAO+ ו-PCSS, מה שמוביל להגברת הריאליזם ורמת הדיוק הגראפי אף במעלה יותר גדולה.

עוד הוסיפה נווידיה.

דבר אחרון אך לא פחות טוב, הוא אפשרות ה-TXAA, שתאפשר תצוגה טובה בפחות כובד במונחים של ביצועי המחשב.

מלבד פרטים אלו, מגוון של שיפורים שמוצעים בגרסאת המחשב בלבד הוספו לאמנת המתנקש, הכוללים טקסטורות טובות יותר, אפקטים ויזואליים, ומודלי דמויות, וכמובן איך אפשר שלא להזכיר את קצב התמונות לשניה שיהיה גבוה (ככל הנראה זהו המצב במידה ומדובר במחשב מפלצתי) לעומת גרסאת הקונסולות שם קצב התמונות לשניה מקובע על 30 תמונות, ותמיכה ברזולוצית 4K, ועוד.

רוצים לראות איך המשחק נראה כאשר הוא רץ על המחשב? ראו את הסרטון למטה:

Assassin's Creed Unity צפוי לצאת ב-11 החודש, למחשב האישי, Xbox One ו-PlayStation 4.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
5 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

הגראפיקה לא משהו…
עדיין יש המון טקסטורות נמוכות.

וכל זה יעבוד עם 7FPS….יחי יוביסופט!

זה אנווידיה, לא נווידיה.

אוי נו, זו סתם קטנוניות, מילה לועזית בכל זאת 😉

הסרטון נראה מדהים, וגם ההשוואה של קטע הידאו בלי הטכנולוגיות ועם הטכנולוגיות עושה את העבודה בצורה מעולה !
חבל שהדרישות מוגזמות… מזל שיש לי PS4, למרות שהחוויה נראת רמה אחת מעל למחשב, ולא סתם פורט מהקונסולות כמו שכולם התלוננו.