נינטנדו חושפת: "עשינו את זה בשביל כסף"

e3_nintendo-2012

לא הרבה חברות מודות שהן נקטו בפעולה מסויימת למען עצמן ובדרך פגעו בצרכן, אבל נינטדו החליטה להתוודות

זה לא סוד שהWii U היא הקונסולה היחידה שנשארה עם נעילה איזורית (region lock), היא נשארה מאחורה יחד עם הקונסולה הניידת 3DS. הרבה אנשים כועסים בגלל זה, בעיקר כי משחקים רבים לא מגיעים לארה"ב כלל, ולרוב מי שהכי נדפקים פה זה אנחנו שמשוייכים לאירופה ומקבלים את המשחקים אחרונים או רואים אותם רק בפרסומות.

נעילה זו, שזכורה לנו מתחילת הדרך של קונסולות דור קודם, נעשתה על מנת למשוך שוק מסויים המספק לחברות המשחקים רווח רב ולפעמים מכריח אנשים לקנות שתי קונסולות רק כדי לשחק במשחקים שהם אוהבים. סאטורו איוואטה, נשיא חברת נינטנדו, החליט בצעד נדיר לחשוף את האמת:

הלוקלזציה התחילה בגלל נסיבות מקלות לטובת המוכרים, במקום לעשות זאת למען הלקוחות

Nintendo-Satoru-Iwata

ואחרי שהוא בעצם מודה לראשונה שהיו פה שיקולים כלכליים גרידא , והוא שופך גם אור על מה הולך לקרות בעתיד:

באופן הפוך, לא נוכל לבטל את הנעילה בגלל שזה ייצור מספר בעיות שעוד לא פתרנו, אז למרות שאני לא יכול לומר היום אם הנעילה תתבטל, אנחנו הבנו שזה משהו שאנחנו צריכים להביא בחשבון בהסתכלות על עתיד החברה

dqfkr

אז הם מוכנים להודות בטעות, אבל לא לתקן אותה? נחכה ונראה אם הקשיים הנוכחיים של החברה ימשיכו לעתיד והם ישארו החברה היחידה עם קונסולות נעולות איזורית.

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

יפה איך שאתם מוציאים את הדבר ה"רע" היחיד שהם דיברו עליו באותו נושא, ועושים עליו כתבה שלמה.
נינטנדו חשפו שהם אולי יבטלו את הREGION LOCK בקונסולות שלהם, והציגו את היתרונות בכך, אך מנגד הם הציגו את הסיבות ללמה כן לנעול, ואתם עושים על זה כתבה שלמה.
בעיקר השם של הכתבה "עשינו את זה בשביל כסף" מראה כמה אתם קשיי הבנה, או כמה שאתם מנסים לסחוט כניסות. זה בדיוק כמו להגיד שסוני לא הורידה את המחיר של הPS4 בינתיים לחגים כי "הם עשו את זה רק בשביל עוד כסף"…

אני מקווה שעדיין יהיה לחברה הזאת עתיד ורוד מגיע לה!
עוד מאט היא תשחרר עוד קונסולה אחרי ההצלחה של הwii אני מקווה רק מזל לנינטנדו