ביקורת ראשונה ל Call of Duty: Advanced Warfare

call_of_duty_advanced_warfare_E3

"חבילה כוללת ומדהימה…התעוררות מחדש של זיכיון COD" אלה ציטוטים מתוך הביקורת הראשונה בעולם למשחק קול אוף דיוטי: לוחמה מתקדמת. מה הציון?

האתר VideoGamer פותח את מבול הביקורות למשחק קול אוף דיוטי הבא, והוא מרשה לעצמו מהסיבה הפשוטה שהוא א מחוייב לאמברגו כזה או אחר. בתחילת הביקורת המבקר סטיבן בורנס, מספר כי אקטיויז'ן קיימה אירוע לכל העיתונאים שהולכים לבקר את המשחק, והאתר וידאוגיימר לא הוזמן.

Call of Duty Advanced Warfare VG Reviewבתחילת הביקורת יש עדכון/הערה שלא אמורה להשפיע על הביקורת ובכל זאת צוין כי החברה הבטיחה לשלוח עותק של המשחק למערכת העיתון, אבל רק ב 3 לנובמבר, שזה היום, כשכל העולם כבר נכנס לשחק בזכות מהדורת ה Day Zero.

ההחלטה היתה לבסוף לרכוש את המשחק עצמאית בכדי לפרסם את הביקורת כמה שיותר מהר, "בלי טובות של אף אחד". זה לא אומר שהמבקר בהכרח הביע את זעמו בביקורת, כי בכל מדובר במגזין גיימינג מכובד. הביקורת נעשתה על גרסת ה PS4 והשורה התחתונה של הביקורת טובה. המשחק מקבל ציון 8/10 :

 

חבילה כוללת ומדהימה שהחזירה לי את הענין בסדרת Call of Duty שוב. לוחמה עתידנית במיטבה עם מזל"טים וjetpacks ממחישה את ההצלחה של חברת Sledgehammer באמצעות התבוננות על הסדרה בעבר, ועל ידי שילוב של רעיונות משלה שעוררו מחדש את הזיכיון של COD.

 

תשבוחות מקיר לקיר לעבודה שנעשתה על-ידי חברה חדשה לזיכיון, סלאדג'האמר. החל מעיצוב המשחק ועיצוב המפות במולטי, הסינגל פלייר שמצליח לסחוף (אך לא נגלה לכם יותר מזה), אבל בעיקר הסופרלטיבים מופנים לעבר חליפת ה Exo החדשה שהופכת את כל חוויית המולטיפלייר למשהו שונה ואחר ממה שההורגלנו.

היהלום שבכתר הוא ה gunplay שכן הפוקוס חוזר להישען על המיומנות שלך כשחקן עם הנשק האישי שלך.

Call of Duty: Advanced Warfare ישוחרר רשמית ב 4.11 לקונסולות פלייסטיישן 3, פלייסטיישן 4, אקסבוקס וואן ואקסבוקס 360 וגם למחשב האישי.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
3 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

חוזר להישען על המיומנות שלך כשחקן עם הנשק האישי שלך.

לא הבנתי איך זה נכון שכל המשחק זה אנשים שעפים וזזים מצד לצד יש כאן הרבה פחות מיומנות בנשק לדעתי

אתמול הגיע אלי המשחק, שיחקתי קצת, לא רע אבל את האמת ציפיתי ליותר. הגרפיקה טיפה חלשה, מצד שני צריך לתת לזה צ'אנס יותר מ10 דקות… 🙂 מקווה לא להתאכזב

ביקורות משבחות ל"צו החובה" (?) זה לא דבר חדש… הייתי מחכה לביקורות נוספות. בעיקר לזו טוטלביסקיט- בהתחשב בגישה שלו כלפי סדרת COD.