YouTube: תמיכה ב 60fps, זמינה החל מהיום

YouTube-supporting-60fps-uploads-starting-today

קצב הפריימים החדש ביוטיוב הופך לרשמי ומהיום אתם מוזמנים להעלות סרטונים ב 60fps

לאחר ההודעה של יוטיוב בחודש יוני, בבלוג היוצרים שלה, כי סרטונים יתמכו בקרוב בקצב פריימים של 60 לשניה (וגם 48fps), היום זה רשמי וניתן מעתה להעלות סרטונים בקצב זה.

האפרשות להעלות סרטונים בקצב של 60 פריימים היא מבורכת לכל מי שרוצה לפרסם קטעים של משחקי וידאו בפעולה, במיוחד משחקי מחשב.עד היום קצב הפריימים עמד על 24fps וכתוצאה מהקפיצה לקצב של 60fps,  קטעי וידאו ביוטיוב יהיו מסוגלים להעניק תחושה של משחק הווידאו כפי שהוא באמת נראה.

אחד הסרטונים הראשונים שהועלו ליוטיוב בקצב זה ולצורך המחשה, היה סרטון גיימפליי מתוך המשחק Titanfall, אחריו תוכלו לצפות בסרטונים חדשים בקצב הפריימים החדש מהמשחקים מאריו קארט 8, סקיירים ומורטל קומבט 10:

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=hmBgaRffgl8

יוטיוב עדכנה גם שתכנית ה Creator Credits שלה שהוכרז בכנס VidCon יוצא לפועל ומעתה ניתן להעניק קרדיטים לכל מי שהשתתף בסרטון, החל מכוכב הסרטון ועד לעורך הוידאו, עורך המוסיקה ואפילו מחזיק המיקרופו.

יש עשרות תפקידים לבחירה, וניתן גם להוסיף הגדרות קרדיטים רבות ככל שתרצו. הקרדיטים יודגשו בלינק, כך שניתן יהיה לבדוק קרדיטים ועבודות של כל אחד מהמשתתפים. כרגע תכנית זו מיועדת לערוץ שיש לו לפחות 10K מנויים.

Credits Screenshot box 3

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפה בכל התגובות

פחות אוהב לשחק משחקים ב60FPS. תמיד שמסובבים את המצלמה זה נראה מוזר ולא טבעי.

יש הבדל ענקי

לא רואה שום הבדל D:

יש הבדל ברור.

אולי יעניין אתכם
Close