CoD: Advanced Warfare – “עידן חדש למולטיפלייר”

זהו שמו של טריילר המולטיפלייר החדש למשחק קול אוף דיוטי הבא שמציג קטעים שכבר ראינו ודיעות של שחקנים פופולארים

בעוד שבועיים פחות יום זה קורה. קול אוף דיוטי ה-11 במספר, או בשמו הפורמלי Call of Duty: Advanced Warfare יעשה את צעדיו הראשונים ויושק בכל העולם.

כמיטב המסורת, טריילר ההשקה ודרישות המערכת מפורסמות באמצע אוקטובר, כדי להשאיר מקום וזמן להמטיר עלינו טריילרים נוספים עד למועד ההשקה, כמו הטריילר החדש שלמעלה.

הטריילר החדש שנקרא “עידן חדש למולטיפלייר” מביא קטעי משחקיות שכבר ראינו בעבר בסרטונים אחרים, ובנוסף הוא גם מציג בין לבין כמה גיימרים מוכרים ויוטיוברים מפורסמים שמשתפים את כולנו בדיעה האישית שלהם על המולטי (“מהיר בטירוף”).

כדאי להזכיר לכם, שעם כל השינויים הגדולים במצב המולטיפלייר של המשחק, העתידנות שהיא תוצר של “חליפת הקסם” החדשה אינה מחייבת, כי החברה חשפה כבר פלייליסט מסורתי למולטי (ללא חליפת Exo).

Call of Duty: Advanced Warfare ישוחרר רשמית ב 4.11 אך לאלה שעשו כבר הזמנה מוקדמת, אתם נכללים בתכנית Day Zero, בה תוכלו לשחק יום שלם לפני ההשקה ולזכות אפילו בדאבל XP.

[divider]

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

תכלס לא שחקתי בCOD אף פעם ,שחקתי בBF3 וBF4 וקצת נימאס לי מהם כי רוב השחקנים הם קמפרים שמשתמשים בhead glitch והמשחק לא “זורם” (במיוחד 4)וזה ממש מתחיל לעצבן ,אישית זה נשמע ממש טוב משחק מהיר כזה אני כבר הזמנתי…

ולא שיחקת במולטי של COD מעולם?
כי מדובר בדינמיקה של “שדה קרב” שונה בתכלית

יש דינמיקה בCOD?באמת אחי? כי שיחקת בכל הסדרה ולא ראיתי

צריך לשחק עם חברים כקבוצה