אל תתעסקו עם גייב ניואל!

Gabe-Newell-minigun

איים להרוג את גייב – המשחק ירד ממכירה ב-Steam

המכונה תמיד מנצחת, ושהמכונה היא מכונה משומנת היטב כמו Valve, הנצחון שלה תמיד גדול יותר, במיוחד כשמפתח אינדי חכם החליט להתעסק עם הבעלים של המכונה, והוא הסתבך, מאוד.

רוב מפתחי האינדי מקווים להגיע בסופו של דבר ל-Steam, ההפצה בחנות קלה וזריזה והמשחק חשוף למליוני המשתמשים שמתחברים לסטים כל יום ויום, מה שהופך גם את המכירות של המשחקים הטובים יותר להרבה יותר טובות.
ברי המזל שכן מצליחים להיכנס לחנות עם המשחק שלהם, בדרך כלל לא יפוצצו את זה, אבל זה דבר שאמש מפתח המשחק Paranautical Activity – מייק מאולבק החליט לעשות, עכשיו הוא מתחרט.

פאראנוטיקל אקטיביטי הוא עוד משחק אינדי בסטים שעשה את דרכו לחנות דרך מודל ה-Greenlight שמאפשר למפתחי אינדי להציע את משחקיהם לחנות, ואז לאחר תהליך של הצבעת המשתמשים והחלטת Valve המשחק מגיע לחנות. המשחק היה במצב Early Access עד לא מזמן, מה שאומר שהמשחק עדיין לא מוכן, אך מי שקונה יכול לשחק בגרסת הבטא שלו. בכל מקרה, נחזור לעניין, אתמול יצא המשחק ממצב Early Access ושוחרר רשמית.

באווירת ה-Halloween שקרב ובא, המשחק הופיע בעמוד הראשי של סטים, אך טעות טכנית הציגה את המשחק כמשחק Early Access (טעות קטנה בכותרת, כל מה שהיה נדרש זה שינוי קל). טוב.. מייקל מאולבק חם המזג, החליט שהוא לא נשאר שקט ורץ לטוויטר לצעוק בקול גדול שהוא שונא את סטים והשאר, השיא בעניין לא איחר להגיע.

בציוץ הראשון, הוא הציג את הבעיה,

לאחר מכן, הוסיף על הבעיה הקטנה עוד בעיה קטנה, לטענתו אסרו עליו לשחרר את המשחק בסוף השבוע אז הוא נאלץ לדחות את מועד היציאה עד יום שני.

לאחר שני אלו, הוסיף מספר ציוצים זועמים ונסערים על כך שהטעיות הקטנות האלו גורמות לו להפסיד כסף

לבסוף, המכה שבעזרתה מייק שלח את עצמו לנוקאאוט, איחולי מוות לגייב ניואל, המנכ"ל של Valve, הציוץ הוסר דקות ספורות לאחר שפורסם, אבל זה הספיק לואלב כדי להוריד את המשחק מ-Steam. Indie Dev Threatens Gabe Newell, Has Game Removed From Steam לאחר מכן, מייק מאולבק הבין שטעה, והחליט לפרוש מתעשיית המשחקים:

בנוסף בחשבון הטוויטר מייק אמר שאין סיכוי בתעשייה בלי סטים והסיכויים שלו ברצפה, אך לא שכח להזכיר שהמשחק נמכר גם במקומות שהם לא סטים, ולאחר מכן מיהר להוסיף שבמהלך 15 שעות המשחק מכר 12 עותקים, לשם ההשוואה, הוא אומר שבסטים בדקה נמכרים יותר מ-12 עותקים.

מייק ככל הנראה למד את הלקח שלו, והוא כנראה לעולם לא יאיים במוות על הבוס שלו, כרגע הוא עובד על המשחק הבא שלו "Spinal Destination", האם הוא ינסה להגיע איתו לסטים והאם ואלב תסכים? הזמן יגיד. 
מה דעתכם על הסיפור? וואלב נהגה כמו שצריך או שהגזימה? שתפו אותנו בתגובות! 

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
4 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

לפעמים אנשים אומרים דברים מפגרים ללא מחשבה אני מרגיש ממש רע בשביל הבן אדם שהוא הפסיד את ההעבודה של החיים שלו בגלל דבר כזה בתור מפתח מכעיב לי לראות מישהו מפסיד את העבודה שלו בצורה כזו

אתה עובד אתה משקיע המון ואתה מגיע לטופ של הסיכויים להצלחה של משחקי אינדי ואז כמו טמבל במקום לקרוא את הterms of use שכנראה שם היה רשום גם שהוא לא יכול להוציא משחק בסוף השבוע ואולי לפנות לסטים בשאלה לגבי הדף הראשי הוא פשוט החליט לרדת על המנכל ואיים עליו בחייו? כמה בן אדם יכול להיות דפוק? במקום גייב הייתי תובע אותו

בסך הכל איים על גייב יש המון שעושים זאת ורק עליו הסיפור הזה תפס, זה היה מוגזם

אני לא ראיתי בסביבה אנשים שמאיימים על חייו של גייבן ניואל, אני לא רואה ביום-יום אנשים שמאיימים על חייהם של בעלי חברות בתעשיה בכלל, איום על אדם עם כוח וכסף זה איום על האדם הלא נכון, כך שלא יתכן ש"יש המון שעושים זאת", וזה ממש לא "בסך הכל", איים שירצח ויגיד תודה שרק הורידו לו את המשחק מהחנות ולא עשו יותר מזה.

4
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x