פאץ' במשקל 20GB ימתין לשחקני Halo: TMCC

Halo-The-Master-Chief-Collection-WithHelmet

השקת Halo: The Master Chief Collection בחודש הבא תדרוש מההארד-דיסק שלכם הרבה מקום. עדכון ראשוני לפתיחת המולטי ותוספות נוספות יגזלו ממנו 20GB של הורדה.

מיקרוסופט מעדכנת שאוסף המאסטר צ'יף שלה למשחקי "היילו" הזדהב, שזו בשורה טובה למעריצי הסדרה שרוצים סוף סוף לשחק בסדרת משחקי היריות שכל-כך מזוהה עם הקונסולה של החברה, לראשונה ב XOne.

אז נכון שמדובר ברימייק לכותרים קודמים, ובכל זאת, ממה שראינו עד כה, מדובר בשיפור גרפי של המשחקים הישנים ובתוספות, כך שמעריצי הסדרה כנראה  הולכים להיות מרוצים, לפחות עד הגעתו של היורש, היילו חמש. דן איוב, ראש הסטודיו של 343Industries, מסביר על הטלאי אותו יצטרכו גיימרים להוריד ביום הראשון ומדוע הוא שוקל כל-כך הרבה (20GB):

הפילוסופיה שלנו הייתה לתת למעריצי Halo את החוויה הטובה ביותר בלי להתפשר על האיכות או תכונות מתקדמות. כתוצאה מכך,  Halo: The Master Chief Collection מנצל את כל הנפח של דיסק בלו-ריי יחיד (45 GB)

הגיוני, בכל זאת מדובר בארבעה משחקים שדחוסים לתוך דיסק אחד, אבל מה יעשו כאלה שהאינטרנט במחוזותיהם איטי? ולמה לא להשיק את האוסף בשני דיסקים?

Halo: TMCC נחשף לראשונה במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט ב-E3 2014 והמשחקים שנכללים בחבילה הם:

מוד הקו-אופ הפופולרי Spartan Ops (להיילו 4) לא יגיע בהשקה אלא רק בחודש דצמבר, אבל שחקנים יקבלו מהיום הראשון גישה לסדרה הטלוויזיה הדיגיטלית Halo: Nightfall וגם גישה לבטא של הכותר הבא בסדרה Halo 5: Guardians, כל זה יקרה ב 11.11.2014

מקור: Xbox

[divider]


כל החדשות וכל העדכונים של GamePro

 בטלגרם     ובווטסאפ

  telegram          whatsapp

כתבות באותו נושא

מערכת התגובות
התראה
33 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

kkk

llllllll

kkkkkkkkkk

kkkkkkk

iiiiiiiiiii

iiiiiiiii

uuuuuuuuu

uuuuuuuu

uuuuuuuuuuuu

uuuuuuuuuuuuu

yyyyyyyyyyyy

ttttttttttttttt

rrrrrrrrr

dddddddddd

cccccccc

bbbbbbbb

mmmmmmmmmm

lllllllllllllll

kkkkkkkkkk

jjjjjjjjjjjjj

hhhhhhh

ccccccccc

âaaaaaaaa

^^^^^^^^^^^^

ppppppppppppp

oooooooooo

iiiiiiiiiiiiiiiiii

uuuuuuuuuuuu

yyyyyyyyyyyy

rrrrrrrrrrrr

dddddddd

gggggggg

ggg