FIFA 15: ה PS4 מוחצת את XOne במכירות

FIFA-15-The-PS4-crushing-the-XOne-sales

אקסבוקס וואן של מיקרוסופט לא מצליחה להתרומם גם במגרש הביתי שלה: מכירות נמוכות של המשחק פיפא 15 מול הפלייסטיישן 4, ויש לה גם בעיה מול הקונסולה הקודמת Xbox 360

משחק הכדורגל החדש מבית EA Sports שוחרר בהצלחה לפני קצת יותר משבוע, ואחרי דמו מוצלח, המשחק כמיטב המסורת נמכר כמו לחמניות חמות. בדיווח האחרון מבריטניה, נחשפנו לעובדה שמכירות המשחק היוו 80% מכלל מכירות המשחקים בממלכה הבריטית, ביום ההשקה.

נתון מענין יותר, הציג את ההצלחה של הפלייסטיישן 4 לעומת האקסבוקס וואן כשהקונסולה מכרה ביום ההשקה 100k עותקים יותר. מסתבר שזה כלום לעומת המספרים הגלובליים שנשפים הבוקר, מספרים שמציגים מכירות של השבוע הראשון, מכירות עולמית:

PS4 מכרה כמעט פי 4 מ XOne

מנתונים שמספק אתר הסטטיסטיקה vgchartz, המכירות לשבוע הראשון של המשחק פיפא 15 הסתכמו ב 5 מיליון עותקים. העוגה מתחלקת בעיקר לקונסולות של סוני, עם מכירות של 2.2 מיליון עותקים ל PS4 ומכירות של 1.25 מיליון לקונסולה הקודמת, PS3.

מכירות פיפא 15 בעולם

שתי הקונסולות של מיקרוסופט משתרכות מאחור בפער משמעותי, כשהאקסבוקס 360 מכרה 833 אלף עותקים ואילו האקסבוקס וואן מכרה 610 אלף עותקים בלבד. מכירות פלטפורמות אחרות הסתכמו בכ 100 אלף עותקים.

כמובן, שהמספרים לא לוקחים בחשבון את מהדורת ההשקה של האקסבוקס, הבאנדל שמכיל עותק דיגיטלי של המשחק, וכדאי לציין גם שהקונסולה עדיין מוכרת בממוצע ביחס של 1:2 לעומת הפלייסטיישן 4.

מכירות קונסולות בעולם
מכירות גלובליות של קונסולות, נכון ל 27 בספטמבר ( מקור: vgchartz)

מצד שני, חנויות רבות משווקות את הפלייסטיישן 4 עם המשחק פיפא 15, שהשנה, יותר מבכל שנה קודמת שועט קדימה לצד השני.

הביקורת שלנו למשחק FIFA 15 נמצאת כבר בעריכה ותפורסם מחר! שווה לחכות.

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
1 תגובה
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

אני מחכה למחר D:
וגם כמובן שזה ללא הבאנדל צריך לזכור את זה כמובן.
זה למה גם עלה ב70 אחוז מכירות האקס בוקס וואן