FIFA 15: כל הביקורות כאן

fifa-15-Review-Round-Up

כותר סימולציית הכדורגל הבא מבית EA Sports שוחרר בדיוק בחג, ועם ההשקה הביקורות שרובן חיוביות, מלבד חלק קטן שמהמבקרים שטוען כי אין מספפיק "בשר" לעומת שנה שעברה. אז מה חושבים המבקרים על פיפא 15?

מספר ימים עברו מאז ש-EA שחררה את פיפא 15, הכותר החדש לפלטפורמות ה-Xbox 360, Xbox One, Play Station 3, Play Station 4, המחשב האישי וגם 3DS ולמכשירים הניידים. החברה דאגה לעדכן את המעריצים במידע רב לקראת ההשקה שכלל בעיקר נתונים סטטיסיים , אך חשובים למשחק כמו פיפא,למשל  מי השחקו הכי מהיר, מי מדורג גבוה יותר, מסי או רונאלדו? ואפילו מי השוער הטוב ביותר.

רובכם ככל הנראה התנסתם כבר בדמו המוצלח של המשחק, אבל דמו, כמה טוב שיהיה, לא מספיק בשביל להגיע לביקורת וציונים, והשנה הביקורות נוגעות בעיקר בדור הנוכחי של הקונסולות (PS4/XOne) וגם למחשב, שכן, אלה הגרסאות שעליהם מבוסס המנוע הגרפי החדש של החברה.

[dropcap]נ[/dropcap]תחיל עם הציון הגבוה ביותר שקיבל פיפא 15, ציון מושלם 5/5 מהגרדיאן (X1) שמשווה את המשחק לצפיה במשחק כדורגל שידור חי:

זה משחק פיפ"א הראשון על קונסולות הדור החדשות שמכיל אץ כל הפרטים הקטנים שיחד תורמים לחוויה כללית שדומה לצפייה בכדורגל בטלביזיה בשידור חי. אם אתה מגיע מפיפא 14 , מדובר עדיין בשדרוג משמעותי, אם כי אולי לא המוצר המהפכני שיש.

הציון הגבוה ביותר לגרסת הפלייסטיישן 4 מגיעה מהמגזין גיימאינפורמר, שמעניק למשחק ציון 9.25/100 :

פיפ"א 15 לוקח לוקח את הסדרה לרמה אחרת לגמרי עם משחקיות שמשביחה את ההייפ העצום שהיה לו

FIFA 15 ביקורות למשחק

האתר IGN העניק ציון 8.3/10 לשתי הגרסאות, לעומת 91 בשנה שעברה (אך על ידי מבקר אחר):

פיפ"א 15 נשאר אחד מסימולציות הספורט הכי מקיפות באופן מרשים ואנימציות נהדרות, ועל החומרה החדשה של הקונסולות מדובר באמת במשחק היפה. אבל, יש מקום לעוד שיפורים וחידודים מאז פיפ"א 14

פיפא 15 ביקורות

האתר גיימספוט העניק למשחק את הציון 8/10 :

אם אתם מחפשים משחק כדורגל מרגש, "מוגזם", ומאוד משעשע, פיפ"א 15 הוא המשחק בשבילכם

פיפא 15 ציונים

עוד ביקורת מעניינת מגיעה מאתר הגיימינג הגדול באירופה, יורוגיימר, שמעניק למשחק 7/10 ועוקץ את EA Sports

EA ספורטס יכולה לטעון שיש בידיה את משחק הכדורגל הטוב ביותר שנעשה אי פעם. אבל נראה שלמפתחים בכל שנה יש פחות מושג מה זה אומר.

[divider]

להלן ריכוז הציונים ל FIFA 15, מסודרים בטבלה:

FIFA15-ביקורות

כפי שניתן להבחין, רוב הביקורות נעשו על קונסולת ה-PlayStation 4, על אף הפופולאריות הרבה של המשחק בפלטפורמת Xbox לאורך השנים (יש אפילו באנדל השקה) , וממש מעט ביקורות מצד המחשב האישי.

אתם כבר שיחקתם במשחק? מה דעתכם עליו ועל הביקורות?

[divider]

כתבות נוספות

מערכת התגובות
התראה
2 תגובות
החדש יותר
הישן יותר הבולט ביותר
פידבקים
צפו בכל התגובות

משחק מצוין, אל תאמינו לביקורות. הם מחפשים על מה להוריד, זה כבר נהיה מגעיל, לא כמו שהיה פעם. משחק מהנה כזה, צריך לקבל את הציון הראוי לו! לפחות 92-93!!

הורידו להם על שטויות באמת שכן.
אני התחלתי לשנוא ביקורות.
בוא נגיד אני לא משחק במשחק בגלל הביקורות אלא בגלל אם הוא נראה לי טוב או לא. המבקרים הם לא אני והם לא יכולים לדעת מה אני אוהב ומה לא ופלוס להוריד על שטויות שאני לא שם אליהם לב בכלל במשחק לא משנה בכלל

2
0
נשמח לשמוע דעתכם, לחצו לתגובה!x